jaki telefon jako modem?

Data: 2011-07-29 08:15:26
Autor: john lee
jaki telefon jako modem?
witam. szukam telefonu z klawiatura qwerty /dotykowa nie wystarczy -
ma byc z klawiszami/ niedrogiego /300-700 alledrogo/ dla dziecka.
normalnie bym jej tej zachcianki nie spelnil ale ostatnio okazalo sie
ze musze miec ciagle net w domu, a lokalny dystrybutor czesto wysiada.
pomyslalem ze jako rezerwa wystarczy taki fon. I tu pytanie do Was
jaki kupic zeby mozna go bylo uzyc jako modemu. ja jestem stary
kapelusznik i nic nie kumam z tych spraw.
operator wlasciwie obojetny. najlepiej karty prepaid - w razie awarii
sie doladuje i tyle. net - pol giga dziennie, dwa dni w miesiacu....
wiem - mozna kupic net mobilny i tak pewnie zrobie jesli mi odpiszecie
ze awaryjne stosowanie takiego fona sie nie uda.....
dzieki i pzdr tn

Data: 2011-07-29 16:21:03
Autor: Waldek Godel
jaki telefon jako modem?
Dnia Fri, 29 Jul 2011 08:15:26 -0700 (PDT), john lee napisał(a):

[...]

Nokia E71, choć system w tym telefonie może nie być obiektem westchnień
nastolatka.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2011-07-29 19:17:51
Autor: Diabełson
jaki telefon jako modem?
W dniu 2011-07-29 17:15, john lee pisze:
witam. szukam telefonu z klawiatura qwerty

SE P990i za grosze, masz modem, qwerty do wyboru sprzętowe lub dotykowe :)

Data: 2011-07-31 13:19:10
Autor: darek638
jaki telefon jako modem?
Użytkownik "Diabełson" <hellboy@satan.org> napisał w wiadomości news:ZWBYp.5337$vu1.226newsfe21.ams2...>
SE P990i za grosze, masz modem, qwerty do wyboru sprzętowe lub dotykowe :)

Brak EDGE.

Darek

Data: 2011-07-31 23:01:19
Autor: Diabełson
jaki telefon jako modem?
W dniu 2011-07-31 13:19, darek638 pisze:
[...]

koleś nie pisał, że musi być EDGE

Data: 2011-07-31 23:03:22
Autor: Diabełson
jaki telefon jako modem?
W dniu 2011-07-31 23:01, Diabełson pisze:
[...]

OK, wobec tego SE Naite, też za stówkę

Data: 2011-08-01 18:48:31
Autor: Diabełson
jaki telefon jako modem?
W dniu 2011-07-31 23:03, Diabełson pisze:
[...]

a nie, nie ma qwerty i dotyku, ale niezły i tani

Data: 2011-08-02 17:39:44
Autor: Kordi
jaki telefon jako modem?
On 1 Sie, 18:48, Diabełson <hell...@satan.org> wrote:

>>> Darek

> OK, wobec tego SE Naite, też za stówkę

a nie, nie ma qwerty i dotyku, ale niezły i tani

Motorola milestone ... ma jednak jedną wadę przez którą jej się
pozbyłem ... baterię... poza tym spełnia wszystkie wymagania... można
ją zamienić w hot spot'a i udostępniać net.

Data: 2011-07-31 11:55:35
Autor: Alias Awatar
jaki telefon jako modem?
W dniu 11-07-29 17:15, john lee pisze:
[...]