jaki telefon - smartfon z baterią, która dłu go wytrzyma?

Data: 2011-07-23 15:16:47
Autor: BQB
jaki telefon - smartfon z baterią, która dłu go wytrzyma?
Szukam smartfona, który będzie miał bardzo długi czas rozmów na baterii - Nokia E72 starcza koledze z podobną ilością rozmów na 2 dni, musi mieć możliwość otwierania PDF, Excell, Word. W standardzie, tj. bez instalowania dodatkowego oprogramowania. Skrzynkę e-mail, którą będzie sprawdzał powiedzmy co 10-15 minut. Wifi.

Obecnie mam HTC HD mini i tu bateria to starcza na jakieś pół dnia.
Co byście polecili? Zastanawiam się nad Nokią E72, ale może jest coś innego, może lepszego?
Czytałem na temat tego telefonu działającego niemal 2 lata od ładowania, lecz jest on niedostępny w PL, a faktura potrzebna na to.

Data: 2011-07-23 14:46:31
Autor: Waldek Godel
jaki telefon - smartfon z baterią, która dłu go wytrzyma?
Dnia Sat, 23 Jul 2011 15:16:47 +0200, BQB napisa³(a):

Czyta³em na temat tego telefonu dzia³aj±cego niemal 2 lata od ³adowania, lecz jest on niedostêpny w PL, a faktura potrzebna na to.

pod warunkiem, ¿e "dzialanie" to funkcja w³±czenia siê po le¿eniu
wy³±czonym w szufladzie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

Data: 2011-07-23 21:09:32
Autor: ToMasz
BQB pisze:
[...]

szukaj czegoś co ma dużą baterię i nie za duży ekran. Można czasem
dokupić baterie XXL+nowa pojemniejsza klapka.
Z gotowych testowanych rozwiązań mogę tylko polecić samsunga i780, który
"trzyma" minumum 150% tego co wieksza kuzynka Omnia, a czasem dwa razy
tyle. Niemodny niestety :)
ToMasz

PS

Ale te dwa lata to chodziło o podtrzymanie zegara?
jest taki telefon który "trzyma" miesiąc, po ileś tam rozmów dziennie,
ale wyświetla tylko cyferki, książka adresowa papierowa.

Data: 2011-07-23 22:09:42
Autor: ..::Wiskoler::..
jaki telefon - smartfon z baterią, która d ługo wytrzyma?
Dnia Sat, 23 Jul 2011 21:09:32 +0200, ToMasz napisa³(a):

Ale te dwa lata to chodzi³o o podtrzymanie zegara?
jest taki telefon który "trzyma" miesi±c, po ile¶ tam rozmów dziennie,
ale wy¶wietla tylko cyferki, ksi±¿ka adresowa papierowa.

Emporia?
Ale ona ma ksi±¿kê elektroniczn± i latarkê. --
....:::WISKOLER:::...

Nie wymagaj od ¿ony logicznego my¶lenia,
                skoro zosta³a Twoj± ¿on±

Data: 2011-07-23 22:57:34
Autor: Animka
jaki telefon - smartfon z baterią, która d ługo wytrzyma?

Szukam smartfona, który będzie miał bardzo długi czas rozmów na baterii
 - Nokia E72 starcza koledze z podobnÄ… iloÅ›ciÄ… rozmów na 2 dni, musi mieć
 możliwość otwierania PDF, Excell, Word. W standardzie, tj. bez
 instalowania dodatkowego oprogramowania. SkrzynkÄ™ e-mail, którÄ… bÄ™dzie
 sprawdzaÅ‚ powiedzmy co 10-15 minut. Wifi.

Mój telefon nie srajdfon, ale ma takie aplikacje. Czas działania baterii raczej standardowy.
Telefon to LG GT505.

--
animka

Data: 2011-07-24 09:14:46
Autor: PW

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4e2ac9c0$1news.home.net.pl...

| Obecnie mam HTC HD mini i tu bateria to starcza na jakieś pół dnia.
| Co byście polecili? Zastanawiam się nad Nokią E72, ale może jest coś
| innego, może lepszego?

Te pół dnia trochę dziwne, może bateria się kończy? Desire HD, jeśli się z niego prawie tylko dzwoni i ma się powłączane te wszystkie oszczędności, potrafi pociągnąć i 3-4 dni. Staram się dojeżdżać baterię do końca i wtedy ładować na full, może to dlatego.

| Czytałem na temat tego telefonu działającego niemal 2 lata od ładowania,
| lecz jest on niedostępny w PL, a faktura potrzebna na to.

A takie długo trzymające telefony są strasznie niepedagogiczne. Nie wyrabiają nawyku regularnego ładowania i potem telefon robi papa kiedy jest najbardziej potrzebny :)

zdrówka, PW

Data: 2011-07-24 14:44:00
Autor: Pszemol
"PW" <camden@pop.wytnijto.e-wro.pl> wrote in message news:j0ggot$u8f$1atena.e-wro.net...
[...]

Nie, to nie dlatego. Litowo-ionowym głębokie rozładowania szkodzą.

A takie długo trzymające telefony są strasznie niepedagogiczne. Nie
wyrabiajÄ… nawyku regularnego Å‚adowania i potem telefon robi papa
kiedy jest najbardziej potrzebny :)

Otóż to. Nie interesuje mnie aby telefon trzymał dłużej niż dzień.
W nocy i tak ładuje się gdy ja śpię. A potem cały dzień ma działać.

Data: 2011-07-26 08:00:07
Autor: PW

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0hb3g.3tg.0poczta.onet.pl...
| "PW" <camden@pop.wytnijto.e-wro.pl> wrote in message
|
| Nie, to nie dlatego. Litowo-ionowym głębokie rozładowania szkodzą.

Oczywiście do końca sygnalizowanego przez telefon, a nie do jakiegoś fizycznego zera. Zresztą telefon chyba by do tego nie dopuścił, trzeba by do niej podłączyć jakiś oporniczek.

zdrówka, PW

Data: 2011-07-26 07:04:03
Autor: Pszemol
"PW" <camden@pop.wytnijto.e-wro.pl> wrote in message news:j0ll4r$b8$1atena.e-wro.net...
> [...]

Oczywiście do końca sygnalizowanego przez telefon, a nie do jakiegoś
fizycznego zera. Zresztą telefon chyba by do tego nie dopuścił, trzeba by do

Na jedno wychodzi. Bateria ma wewnątrz chipa który nie pozwoli na
głebsze rozładowanie niż wolno - ale i tak pełne cykle jej szkodzą.

Data: 2011-08-01 14:52:37
Autor: TGor
On 2011-07-26 14:04, Pszemol wrote:

Na jedno wychodzi. Bateria ma wewnątrz chipa który nie pozwoli na
głebsze rozładowanie niż wolno - ale i tak pełne cykle jej szkodzą.

Podaj źródło rewelacji. Inne niż "w internetach pisało".

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-08-01 08:50:30
Autor: Pszemol
On 2011-07-26 14:04, Pszemol wrote:

Na jedno wychodzi. Bateria ma wewnątrz chipa który nie pozwoli na
głebsze rozładowanie niż wolno - ale i tak pełne cykle jej szkodzą.

Podaj źródło rewelacji. Inne niż "w internetach pisało".

Ja jestem źródłem tych rewelacji - projektuję sam urządzenia elekt.
wykorzystujące takie baterie akumulatorów, wiem co w nich siedzi.
Chip odłącza ogniwa po osiągnięciu progu górnego lub dolnego,
lub w przypadku przekroczenia temperatury całego pakietu...
Czasem w konkretnych warunkach odłącza bezpowrotnie i aku masz
do wyrzucenia jak przekroczy pewne parametry krytyczne.

Data: 2011-07-25 23:10:14
Autor: BQB
W dniu 2011-07-23 15:16, BQB pisze:

Czytałem na temat tego telefonu działającego niemal 2 lata od ładowania,
lecz jest on niedostępny w PL, a faktura potrzebna na to.

czas czuwania 666 dni, czas rozmów 3-5 dni.
http://www.solomobi.com/viewproduct.asp?pro_id=1429&page=1

Data: 2011-07-25 16:22:40
Autor: Pszemol
"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message news:4e2ddbb8$1news.home.net.pl...
[...]

Nie wiem czy to nie jakaś pomyłka.. 32800mAh to prawie 33Ah...
To prawie rozmiar aku do malucha. Wiem, że aku do malucha
ma 12V a nie 3,7V, ale wciąż trochę brzmi to dla mnie niewiarygodnie.

Data: 2011-07-31 10:22:08
Autor: majkel
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0k58l.7ok.2poczta.onet.pl...
[...]

Raczej ściema. Ten aku ma wielkość karty kredytowej. Grubości max 1cm. Jak takie coś ma dostarczać prądu 1A przez 33 godziny? ;)

majkel

Data: 2011-07-31 12:12:52
Autor: J.F.
jaki telefon - smartfon z bateri±, która d³ugo wytrzyma?
Dnia Sun, 31 Jul 2011 10:22:08 +0200, majkel napisa³(a):
U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci
czas czuwania 666 dni, czas rozmów 3-5 dni.
http://www.solomobi.com/viewproduct.asp?pro_id=1429&page=1

Nie wiem czy to nie jaka¶ pomy³ka.. 32800mAh to prawie 33Ah...
To prawie rozmiar aku do malucha. Wiem, ¿e aku do malucha
ma 12V a nie 3,7V, ale wci±¿ trochê brzmi to dla mnie niewiarygodnie.

Raczej ¶ciema. Ten aku ma wielko¶æ karty kredytowej. Grubo¶ci max 1cm. Jak takie co¶ ma dostarczaæ pr±du 1A przez 33 godziny? ;)

telefon ma grubosc 21mm. Jak sie postarali to bateria moze miec 15, czy
nawet 18mm, choc w danych technicznych podaja jednak 10mm. Objetosc rzedu 6-8 "zwyklych bateryjek". Gora 8Ah, razy chinska fantazja, 33Ah napisane w sam raz wychodzi :

J.

jaki telefon - smartfon z baterią, która dłu go wytrzyma?