jaki telefon - smartfon z bateri膮, kt贸ra d艂ugo wytrzyma?

Data: 2011-07-24 09:14:46
Autor: PW
jaki telefon - smartfon z bateri膮, kt贸ra d艂ugo wytrzyma?

U偶ytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4e2ac9c0$1news.home.net.pl...

| Obecnie mam HTC HD mini i tu bateria to starcza na jakie艣 p贸艂 dnia.
| Co by艣cie polecili? Zastanawiam si臋 nad Noki膮 E72, ale mo偶e jest co艣
| innego, mo偶e lepszego?

Te p贸艂 dnia troch臋 dziwne, mo偶e bateria si臋 ko艅czy? Desire HD, je艣li si臋 z niego prawie tylko dzwoni i ma si臋 pow艂膮czane te wszystkie oszcz臋dno艣ci, potrafi poci膮gn膮膰 i 3-4 dni. Staram si臋 doje偶d偶a膰 bateri臋 do ko艅ca i wtedy 艂adowa膰 na full, mo偶e to dlatego.

| Czyta艂em na temat tego telefonu dzia艂aj膮cego niemal 2 lata od 艂adowania,
| lecz jest on niedost臋pny w PL, a faktura potrzebna na to.

A takie d艂ugo trzymaj膮ce telefony s膮 strasznie niepedagogiczne. Nie wyrabiaj膮 nawyku regularnego 艂adowania i potem telefon robi papa kiedy jest najbardziej potrzebny :)

zdr贸wka, PW

Data: 2011-07-24 14:44:00
Autor: Pszemol
"PW" <camden@pop.wytnijto.e-wro.pl> wrote in message news:j0ggot$u8f$1atena.e-wro.net...
[...]

Nie, to nie dlatego. Litowo-ionowym g艂臋bokie roz艂adowania szkodz膮.

A takie d艂ugo trzymaj膮ce telefony s膮 strasznie niepedagogiczne. Nie
wyrabiaj膮 nawyku regularnego 艂adowania i potem telefon robi papa
kiedy jest najbardziej potrzebny :)

Ot贸偶 to. Nie interesuje mnie aby telefon trzyma艂 d艂u偶ej ni偶 dzie艅.
W nocy i tak 艂aduje si臋 gdy ja 艣pi臋. A potem ca艂y dzie艅 ma dzia艂a膰.

Data: 2011-07-26 08:00:07
Autor: PW
jaki telefon - smartfon z bateri膮, kt贸ra d艂ugo wytrzyma?

U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j0hb3g.3tg.0poczta.onet.pl...
| "PW" <camden@pop.wytnijto.e-wro.pl> wrote in message
|
| Nie, to nie dlatego. Litowo-ionowym g艂臋bokie roz艂adowania szkodz膮.

Oczywi艣cie do ko艅ca sygnalizowanego przez telefon, a nie do jakiego艣 fizycznego zera. Zreszt膮 telefon chyba by do tego nie dopu艣ci艂, trzeba by do niej pod艂膮czy膰 jaki艣 oporniczek.

zdr贸wka, PW

Data: 2011-07-26 07:04:03
Autor: Pszemol
"PW" <camden@pop.wytnijto.e-wro.pl> wrote in message news:j0ll4r$b8$1atena.e-wro.net...
> [...]

Oczywi艣cie do ko艅ca sygnalizowanego przez telefon, a nie do jakiego艣
fizycznego zera. Zreszt膮 telefon chyba by do tego nie dopu艣ci艂, trzeba by do

Na jedno wychodzi. Bateria ma wewn膮trz chipa kt贸ry nie pozwoli na
g艂ebsze roz艂adowanie ni偶 wolno - ale i tak pe艂ne cykle jej szkodz膮.

Data: 2011-08-01 14:52:37
Autor: TGor
On 2011-07-26 14:04, Pszemol wrote:

Na jedno wychodzi. Bateria ma wewn膮trz chipa kt贸ry nie pozwoli na
g艂ebsze roz艂adowanie ni偶 wolno - ale i tak pe艂ne cykle jej szkodz膮.

Podaj 藕r贸d艂o rewelacji. Inne ni偶 "w internetach pisa艂o".

"Ja mam astm臋 i (dzi臋ki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple艣艅 na suficie swojej 艂azienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-08-01 08:50:30
Autor: Pszemol
On 2011-07-26 14:04, Pszemol wrote:

Na jedno wychodzi. Bateria ma wewn膮trz chipa kt贸ry nie pozwoli na
g艂ebsze roz艂adowanie ni偶 wolno - ale i tak pe艂ne cykle jej szkodz膮.

Podaj 藕r贸d艂o rewelacji. Inne ni偶 "w internetach pisa艂o".

Ja jestem 藕r贸d艂em tych rewelacji - projektuj臋 sam urz膮dzenia elekt.
wykorzystuj膮ce takie baterie akumulator贸w, wiem co w nich siedzi.
Chip od艂膮cza ogniwa po osi膮gni臋ciu progu g贸rnego lub dolnego,
lub w przypadku przekroczenia temperatury ca艂ego pakietu...
Czasem w konkretnych warunkach od艂膮cza bezpowrotnie i aku masz
do wyrzucenia jak przekroczy pewne parametry krytyczne.

jaki telefon - smartfon z bateri膮, kt贸ra d艂ugo wytrzyma?