jaki telefon w abo play firma 150

Data: 2011-06-06 21:26:56
Autor: owp
jaki telefon w abo play firma 150
Hej.
Już nie mam siły porównywać tych wszystkich telefonów. Może ktoś już się z tym przemęczył i mógłby napisać jaki telefon warto wziąć ? Myślałem o Htc Desire HD - w razie gdyby nie spasował ma dobrą cenę na allegro. Ale może coś innego ?

Data: 2011-06-07 06:33:47
Autor: JWW
jaki telefon w abo play firma 150
może coś innego ?

raczej coś innego

jk

Data: 2011-06-07 09:40:07
Autor: psych
[...]

Może poczekać jeszcze tydzien i upolować SGS2 ?

--
Pozdrawiam,
Bartek Chojnacki

Data: 2011-06-07 10:50:09
Autor: owp
jaki telefon w abo play firma 150
Moşe poczeka� jeszcze tydzien i upolowa� SGS2 ?

Tylko SGS2 to już kwota ponad 500zł chyba. Nawet SGS1 jest drogi w play - w
firmie 100 trzeba 600zł dać...

Data: 2011-06-07 13:08:19
Autor: Amir
jaki telefon w abo play firma 150

Tylko SGS2 to już kwota ponad 500zł chyba. Nawet SGS1 jest drogi w play - w
firmie 100 trzeba 600zł dać...

1zł przy abonamencie 95zł na stronie play wlasnie widzę SGS1
sam się zdziwiłem

Data: 2011-06-07 13:27:46
Autor: owp
W dniu 2011-06-07 13:08, Amir pisze:

Tylko SGS2 to już kwota ponad 500zł chyba. Nawet SGS1 jest drogi w play -
firmie 100 trzeba 600zł dać...

1zł przy abonamencie 95zł na stronie play wlasnie widzę SGS1
sam się zdziwiłem

W abo Firma 100 SGS1 kosztuje od 650 do 835 zł netto w zależności czy z internetem abo.
http://dlafirm.play.pl/pl/telefony/Telefony_mnp/index.html#

Data: 2011-06-07 13:08:44
Autor: Amir

http://www.play.pl/pl/porownywarka/telefony.html?network=T-Mobile&rate=3&offer=surfujesz

Data: 2011-06-07 13:30:00
Autor: owp
> [...]
W dniu 2011-06-07 13:08, Amir pisze:
  >  Tylko SGS2 to już kwota ponad 500zł chyba. Nawet SGS1 jest drogi w play -

TO jest od 1zł, a tak naprawdę 600. :)

Data: 2011-06-07 13:41:40
Autor: Amir
jaki telefon w abo play firma 150

TO jest od 1zł, a tak naprawdę 600. :)

Jednak 1zł
mozesz kupić przez internet.
Właśnie sprawdziłem, szkoda ze miesiąc wcześniej tego nie było jak brałem HTC Desire za 99zł z abo 75zł i 360min :(

wrzuć do koszyka i po prostu zamów
a dane firmy podaj.

Data: 2011-06-07 14:13:13
Autor: owp
W dniu 2011-06-07 13:41, Amir pisze:

[...]

Faktycznie, w Super MNP All Inclusive MAX 115 jest za 1zł, w zwykłym all inclusive za 599zł, nie rozumiem tej polityki. Zresztą nie badałem abonamentów dla indywidualnych, widzę, że jest ich kilkanaście...
Tylko że za ten abo płaci się miesięcznie tyle co za Firma 150, chyba lepszym wyborem jest więc Desire HD...

Data: 2011-06-07 14:28:58
Autor: Amir
[...]

ja kupowałem wcześniej na fizyczną osobę a teraz jestem w trakcie przepisywania na firmę,
tak było mi taniej i mnie problematycznie
przepisanie nic nie kosztuje

pozdrawiam

Data: 2011-06-08 16:54:20
Autor: owp
[...]

Może faktycznie też tak zrobię.
Rzuć jeszcze okiem na tę stronę:
http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play-dla-firm/przejdz-do-play-z-telefonem/index.html#AllInclusiveMAX
Nie rozumiem tych cen - czy są już uwzględnione te rabaty (w abo 150 w sumie 30%) czy nie. Bo w innym miejscu są wyższe ceny. I np za abo za trochę ponad 90zł jest 500min plus 1 GB plus SGS za 600zł, a w tym co Ty podałeś jest za podobną kwotę ponad 800min 1GB i SGS za 1zł.
Albo coś nie czaję z tych cenników, albo dla firm jest duzo drożej.
Podobnie w regulaminie napisane jest że trzeba wykupić jednorazowo pakiet internetowy 1,8GB za 30zł - po co, skoro już jest 1GB ??!!

Data: 2011-06-09 09:49:35
Autor: Amir
> [...]

Podobnie w regulaminie napisane jest że trzeba wykupić jednorazowo pakiet internetowy 1,8GB za 30zł - po co, skoro już jest 1GB ??!!

nie mam pojęcia, po prostu zadzwoniłem i zapytałem
czy mogę przenieśc z fizycznej na firmę i czy zostaną te same warunki

odpowiedz była, oczywiście

tak więc tak zrobiłem :)

jaki telefon w abo play firma 150