jaki telefon wybrać w orange?

Data: 2012-04-03 11:30:39
Autor: robert
jaki telefon wybrać w orange?

Kończy mi sie umowa, mam abonament za 69 zł pantera w orange. wydzwaniaja do mnie żeby przedłużyć umowę i żeby wybrać sobie telefon...St±d gor±ca pro¶ba do Was o pomoc w wyborze, bo ja od rana googluje i juz mnie głowa boli od tych telefonów, nie wiem na co się zdecydwać. Moje priorytety telefonu to:

żeby był niewielkich rozmiarów
żeby bateria trzymała jak najdłużej
solidny a nie żaden plastik
może być dotykowy ale nie musi
muzyki nie słucham więc nie ma znaczenia
przegl±danie stron, generalnie żeby dobrze i sprawnie poruszał sie po necie

to wszystko, mój telefon służyć ma w 90% do rozmów a 10% to ewentualnie internet

a jeszcze jedno żeby można było do niego wgrać jak±¶ dobr± nawigacje

Data: 2012-04-03 11:59:16
Autor: mz
jaki telefon wybrać w orange?
Takie rzeczy to tylko w .... ale jej juz nie ma a na T to tranwaj .... i to nie zawsze. ;)

Data: 2012-04-03 12:04:37
Autor: ...:::WISKOLER:::...
jaki telefon wybraäź· orange?

From: "robert" <robert@wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: jaki telefon wybrać w orange?
Date: Tue, 3 Apr 2012 11:30:39 +0200

[...]

solidny a nie ĹĽaden plastik
[...]

To może ustaw napierw prawidłowe kodowanie i napisz jeszcze raz żeby można
było cię odczytać.
--
....:::WISKOLER:::...

Nie wymagaj od żony logicznego myślenia,
                skoro zostaĹ‚a TwojÄ… ĹĽonÄ…

Data: 2012-04-03 12:18:10
Autor: Chris
jaki telefon wybrać w orange?
robert nabazgrał(a):

[...]

Jak do dzwonienia to pomarańczowy a jak do internetu to futerkowy :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-04-03 12:27:24
Autor: cpt. Nemo
jaki telefon wybrać w orange?

Użytkownik "robert" <robert@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jlefvh$n61$1news.dialog.net.pl...

[...]

Moze cos z zabytkowych telefonow na Alledrogo by sie bardziej oplacilo ?
Bo takich jak Ty chcesz to juz raczej nie robia ?

Data: 2012-04-03 13:37:30
Autor: robert
jaki telefon wybrać w orange?
o kurwa jakie to wszystko ¶mieszne, staje wam jak tak piszecie?
nie odpisujcie, znikam

Data: 2012-04-03 14:09:29
Autor: mz
jaki telefon wybrać w orange?

Użytkownik "robert" <robert@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jlendd$qvu$1news.dialog.net.pl...
o kurwa jakie to wszystko ¶mieszne, staje wam jak tak piszecie?
nie odpisujcie, znikam

No i się obraził. Wiem, że i tak to przeczytasz więc podaj więcej szczegółów i co to znaczy niewielkie rozmiary ?

Data: 2012-04-03 14:26:03
Autor: Chris
jaki telefon wybrać w orange?
mz nabazgrał(a):

[...]

No i ekran dotykowy .. i nie zapomnij o dobrej nawigacji  ..