jaki telefon z modemem i przegladarka ?

Data: 2009-04-22 09:36:45
Autor: ...::QRT::...
jaki telefon z modemem i przegladarka ?
Witam potrzebuje nowy telefon i czy mółby ktoś polecić coś sensowenego? Cena oczywiście jak najniższa :) Z wymagań funkcjonalnych:
- bluetooth - modem (gprs i edge, nowsze/szybsze standardy nie sa konieczne)
- przeglądarka www
- ekran umożliwiający korzystanie z tej przegladarki

Po tych cechach mozna telefon od biedy sobie wyszukać w necie ale również
bardzo ważne sa cechy których w zestawieniach nie ma:

- telefon winien być solidny
- ma sie nie wieszać - ma nie być powolny No i aby bateria dość długo trzymała. Aktualnie używam Nokii 3110 classic i jest ok, ale niestety nie ma
przeglądarki.    --
www.warszawski.info

Data: 2009-05-05 21:47:04
Autor: ztomasz
jaki telefon z modemem i przegladarka ?

Aktualnie używam Nokii 3110 classic i jest ok, ale niestety nie ma
przeglądarki.

Ja też mam nokie 3110 Classic i... jestem zadowolony. Przeglądarkę wgrałem operę w javie i wszystko działa jak należy. Szczerze mówiąc nie polecałbym wymiany na inny fon bo ten jest całkiem solidny. Poza tym ten model posiada przeglądarkę oraz modem, chyba że mówimy o 3310 :)

jaki telefon z modemem i przegladarka ?