jaki telewizor

Data: 2012-05-19 20:33:58
Autor: Archangell
jaki telewizor
eloł

Obecnie mamy telewizor LCD Panasonic 32 cale o rozdzielczości 1366x768 do oglądania naziemnej telewuzji cyfrowej.
Ale po dokupieniu konsoli xboxa 360 jeden TV to za mało a poza tym mały trochę ;-)
Po dokupieniu drugiego telewizora jeden by służył głównie do oglądania cyfrowej telewizji naziemnej czasami jakiś film na dvd.
Drugi głównie do grania na xBoxie 360, jakieś bajki na dvd, kiedyś może podpięty komputer stacjonarny do grania.

Mój typ jest taki:

Nowy 43 calowy Samsung PS43E450 1024x768 do oglądania telewizji naziemnej (z odległości 2 do 3,5 metra w zależności gdzie się usiądzie na kanapie narożnikowej)

Stary Lcd Panasonica 32 cale 1366x768 do grania na xBoxie 360, oglądanie bajek na dvd a kiedyś też podłączenie pceta (odległość oglądania ok 2 metry)

Czy może jakieś inne konfigurację? Większy do grania na xboxie? A mniejszy do Telewizji naziemnej? I czy wystarczy ten Samsung czy jednak
brać Panasonica Full HD?

Arch

Data: 2012-05-19 22:49:20
Autor: Kasa przyjmie
jaki telewizor
W dniu 2012-05-19 22:33,  Archangell pisze:
[...]

Co prawda ani z naziemnej ani z xboxa fullhd nie zobaczysz ale jednak 1024x768 to bardzo malo i widac siatke pikseli nawet z duzej odleglosci.
Chyba ze jestes slepy to wtedy bez roznicy.

Data: 2012-05-19 19:55:40
Autor: Pszemol
jaki telewizor
"Kasa przyjmie" <igor@b.c> wrote in message news:jp9109$ict$1news.dialog.net.pl...
Co prawda ani z naziemnej ani z xboxa fullhd nie zobaczysz ale jednak 1024x768 to bardzo malo i widac siatke pikseli nawet z duzej odleglosci.
Chyba ze jestes slepy to wtedy bez roznicy.

Naziemna cyfrówka w PL nie leci z rozdzielczością 1080 linii?
A to Ci niemiła niespodzianka - w USA leci 1080 na większości kanałów.

Data: 2012-05-20 10:37:36
Autor: Kasa przyjmie
jaki telewizor
W dniu 2012-05-20 02:55, Pszemol pisze:
[...]

Za duzo belkotu sie naczytales.

To co mozna odebrac w tej chwili i co odbieram to maerne SD przeskalowane w zaleznosci od TV. Chyba na mux 3 jest jakies HD ale tego nie odbiera moj TV ani z wichowa ani z jemiolowa.

Data: 2012-05-20 12:14:51
Autor: Cavallino
jaki telewizor

Użytkownik "Kasa przyjmie" <igor@b.c> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jpaag9$5s4$1@news.dialog.net.pl...
[...]

Nie ma żadnego.
Na wszystkich kanałach jest zwykły PAL.
Dopiero od czerwca mają ruszyć TVP1 HD na mux1 i TVP2 HD na mux3.
Albo odwrotnie.

A i to tylko czasowo z okazji Euro.

Data: 2012-05-20 10:50:29
Autor: bufi
jaki telewizor

http://cyfryzacja.gov.pl/TVP1,HD,i,TVP2,HD,w,DVB-T,598.html

Data: 2012-05-20 13:18:24
Autor: Cavallino
jaki telewizor

Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jpai9k$mvo$1@inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

[...]

Znaczy że nie wyłączą?
Chciałbym wierzyć.

Data: 2012-05-20 11:56:13
Autor: bufi
jaki telewizor
Cavallino wrote:

Znaczy że nie wyłączą?
Chciałbym wierzyć.

Masz tam obok adres aby sie zapytac.
Z reszta od zawsze mowiono, ze na stale.
Nie wiem skad pomysl, ze beda cos wylaczac.

p.

Data: 2012-05-20 14:19:47
Autor: Cavallino
jaki telewizor

Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jpam4t$17c$1@inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

Masz tam obok adres aby sie zapytac.
Z reszta od zawsze mowiono, ze na stale.
Nie wiem skad pomysl, ze beda cos wylaczac.

Stąd, że tvp ma stracić miejsce na mux-1 po wyłączeniu analogu i puszczeniu mux-3 na pełnych mocach.
A na jednym mux się nie wmieszczą z dwoma kanałami hd.

Data: 2012-05-20 12:56:18
Autor: bufi
jaki telewizor
Cavallino wrote:

> [...]

Stąd, że tvp ma stracić miejsce na mux-1 po wyłączeniu analogu i
puszczeniu mux-3 na pełnych mocach.  A na jednym mux się nie

Moze jakies roszady na muxach beda. Ale dla widza bedzie to
bezbolesne. Ot najwyzej bedzie zmiana na liscie kanalow.

p.

Data: 2012-05-22 17:22:59
Autor: Remek
jaki telewizor
Użytkownik "bufi" napisał:

Z reszta

A może bez reszty? A może chodziło o "zresztą"?

Remek

Data: 2012-05-22 19:44:43
Autor: bufi
jaki telewizor
Remek wrote:

Użytkownik "bufi" napisał:

> Z reszta

A może bez reszty? A może chodziło o "zresztą"?

A moze mi sie paluch omsknal?

Remek

p.

Data: 2012-05-20 14:18:56
Autor: Hikikomori Mint
jaki telewizor
On 20.05.2012 13:18, Cavallino wrote:

http://cyfryzacja.gov.pl/TVP1,HD,i,TVP2,HD,w,DVB-T,598.html

Czy tylko ja widze, ze nie widze na stronie takiej innowacyjnej technologii jak RSS?

--

nie wiedzialem, ze plyte wydalem ;)
http://elscar.bandcamp.com/album/hikikomori

Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO, nie mamy kolejnych firm.
http://www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke http://biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html

jaki telewizor