jaki telewizor 46" warto teraz optymalnie zakupic?

Data: 2009-09-07 22:17:08
Autor: mzmich88
jaki telewizor 46" warto teraz optymalnie zakupic?
Witam. Chcialbym zakupic telewizor 42 lub 46 cali. Jaki model moglibyscie polecic? Zalezy mi bardzo na cenie w stosunku do jakosci. Nie chce przeplacic z drugiej jednak strony wole sie zatrzymac z zakupem jesli mam brac towar ktory nie spelni oczekiwan. Z gory dziekuje za pomoc.

Michal

Data: 2009-09-08 19:18:37
Autor: ???
jaki telewizor 46" warto teraz optymalnie zakupic?
<ciach>

Moim zdaniem warto poczekac, az stanieja LED-y :)

Pozdro. J.

Data: 2009-09-15 16:15:46
Autor: BaX
jaki telewizor 46" warto teraz optymalnie zakupic?

Moim zdaniem warto poczekac, az stanieja LED-y :)

Tylko po co? Jak ktoś chce mieć duży TV czekanie na 'cos lepszego' nawet kilkanaście miesiecy nie ma raczej sensu.

Data: 2009-09-09 07:40:34
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "mzmich88" <USUNTOmichalz80@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h83pol$ac6$1inews.gazeta.pl...

Nie chce przeplacic z drugiej jednak strony wole sie zatrzymac z zakupem jesli mam brac towar ktory nie spelni oczekiwan.

Moich oczekiwań czy Twoich ?

jaki telewizor 46" warto teraz optymalnie zakupic?