jaki teraz nie dotykowy telefon wybrać?:)

Data: 2011-12-02 10:15:03
Autor: Bartek
jaki teraz nie dotykowy telefon wybrać?:)
cześć,

szukam telefonu dla siostry.
do tej pory przejmowała po mnie moje telefony - m.in. e51, e66...
ale jak wiadomo nic nie jest niesmiertelne.

chcemy kupić na wolnym rynku jakiś telefon ktory będzie sensowną propozycją - musi mieć złącze 3.5 cala słuchawkowe, radio i jakis sensowny mp3-player.

dobrze by bylo by mial gps i ifi.

slysze rozne opinie o C3, naprzyklad,
a ten telefon wygląda wmiare sensownie [taka podroba mojej e72]

czy mozecie cos zasugerowac?
cena tak do 600 zl,
+/- - moze byc uzywka;0

same dotykowce obecnie...

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-12-03 21:42:58
Autor: astro
jaki teraz nie dotykowy telefon wybrać?:)
Bartek wrote in <news:jba4ul$jks$1node2.news.atman.pl>
same dotykowce obecnie...

BlackBerry, tylko bodajze radia nie posiadaja :(
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

jaki teraz nie dotykowy telefon wybrać?:)