jaki to film/tytuł?

Data: 2012-11-20 04:02:15
Autor: Xena
jaki to film/tytuł?
Ja już pytałam kiedyś (chyba), ale na pewno to nie wiem. Szukam filmu z lat 90. XX w. Pamiętam tylko, że był o zdradzie psychicznej,babka jeździ do pracy pociagiem, chyba w nim poznaje faceta (nie wiem czy tam go poznaje, ale na pewno jeżdżą pociągiem) i zdradza swojego partnera psychicznie z tym poznanym chłopem, a on chyba swoją partnerkę, film z lat chyba 90. XX albo starszy, bo w latach 90 go oglądałam, więcej szczegółow nie pamiętam
--
Pozdrawiam Tatiana
W każdym dobrym małżeństwie istnieje "żelazna racja miłości",

Data: 2012-11-20 09:41:29
Autor: Skylla
jaki to film/tytuł?
W dniu 2012-11-20 04:02, Xena pisze:
[...]
De Niro i meryl Streep + train =

http://www.imdb.com/title/tt0087233/
S.

Data: 2012-11-20 23:32:04
Autor: Xena
jaki to film/tytuł?
W dniu 2012-11-20 09:41, Skylla pisze:
[...]

Dzięki wielkie, nie jestem wprawdzie pewna, czy to ten film, dopóki go gdzieś nie dorwę, ale już wiem czego szukać. Nie miałam tak prosto, żeby szukać po aktorach, bo oprócz tego, że pamiętałam, że to była kobieta i facet, to w pamięci miałam mega dziurę.

Teraz to się zastanawiam, gdzie go dorwać, bo to chyba jednak to.

--
Pozdrawiam Tatiana
Wystarczyło, że pewien mężczyzna zakochał się w kobiecie,

jaki to film/tytuł?