jaki trekking wybrać??

Data: 2009-03-08 06:36:58
Autor: basiak1982
jaki trekking wybrać??
co wybrać ma to byc rower głównie na miasto i po utwardzanych lesnych,
polnych drogach. czasami jakies dłuzsze wycieczki typu szlak orlich
gniazd. budżet nie bardzo wygórowany w okolicach 1100 -1200 zł

biore pod uwage nastepujace modele
UNIBIKE VISION GLS

MERIDA FREEWAY 9100

KROSS TRANS PACIFIC

KELLYS ATHOS

ktory z tych modeli mozecie polecic pod wzgledem osprzetu, wygody
uzytkowania,itd

Data: 2009-03-08 15:34:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jaki trekking wybrać??
Panie basiak1982@googlemail.com, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

KROSS TRANS PACIFIC

Jak tylko wymienisz tylną piastę to będzie spoko.
Wiem, bo jeżdżę (z pierwotnego roweru została co prawda... Rama, mostek,
kierownica, widelec przedni, hamulce, błotniki, obręcze i szprychy, ale ja
to dziwny jestem. Na oryginalnym rowerze zrobiłem 6,5kkm, wymieniałem
piastę tylną po 4kkm).

Data: 2009-03-08 20:54:50
Autor: AL
jaki trekking wybrać??
basiak1982@googlemail.com pisze:
[...]

jestem wlasnie po zakupach - w pokoju stoja dwa Krossy TransAlpy - dla zony no i dla mnie.  Juz nie umiem doczekac sie sezonu (na nazie dzisiaj jeszcze na nartach bylem)

Promocje sa teraz na tyle dobre, ze "model 2008" kupisz w dobrej cenie.   (TransAlp jest caly na Alivio, ma tez lepsza sztyce Santour - a roznica w cenie niewielka w porownaniu do TransPacific).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-09 18:25:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jaki trekking wybrać??
Panie AL, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gp17qa$hd1$1inews.gazeta.pl> przy ul....

lepsza sztyce Santour

Przekonasz się dość szybko, że amortyzowana sztyca z gównianym siodełkiem
jest do bani. Wymień na twarde, kup porządne siodła.

/me co od 200km dupasowuje Brooksa i jest bosko

Data: 2009-03-09 18:47:58
Autor: AL
jaki trekking wybrać??
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

wpierw wysiedze to co dala fabryka - a potem sie obaczy :-D
(na razie max utwardzilem te sztyce - bo na "ustawieniach fabrycznych" dostalbym na pierwszej jezdzie choroby morskiej ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-09 21:57:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jaki trekking wybrać??
Panie AL, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gp3kob$bsf$1inews.gazeta.pl> przy ul....

[...]

Ja radziłem dobrze, żeby nie było. Ot, mówię z własnego doświadczenia.
Jeżeli jest tam jakieś siodło... Selle Royal (?) żelowe, to mówię Ci: jest
świetne przez pierwsze 20km. Potem dupa ocieka potem (przepraszam za
dosadną formę).

Data: 2009-03-10 10:40:25
Autor: AL
jaki trekking wybrać??
[...]

tak dokladnie takie
http://www.kross.pl/541-g422-k199-trans_alp.html

to mówię Ci: jest
świetne przez pierwsze 20km. Potem dupa ocieka potem (przepraszam za
dosadną formę).

:)
poprzednio mialem siodelko bardzo twarde - jak trasa miala 120km, to przy 100km-etrze na rowerze nie wiedzialem co mam zrobic z siedzeniem i tesknilem za czyms miekkim :) , wiec obecne siodelko zelowe, na pierwsze przymierzenie wydaje mi sie baaardzo wygodne.
Sezonu w tym roku nie jeszcze nie rozpoczolem (rowerki jeszcze stoja w pokoju w stanie dziewiczym) - ale po pierwszych trasach sam pewnie sie przekonam czy to byl dobry wybor czy jednak nie (IMHO kazdy tez ma troche inna budowe tylniej czesci, wiec rozne moga byc odczucia ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-10 17:40:53
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jaki trekking wybrać??
Panie AL, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gp5ci7$n9a$1inews.gazeta.pl> przy ul....

[...]

To tylko pierwsze wrażenie. ;-)

Data: 2009-03-16 09:35:16
Autor: basiak1982
jaki trekking wybrać??
On 10 Mar, 17:40, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

> tesknilem za czyms miekkim :) , wiec obecne siodelko zelowe, na pierwsze
> przymierzenie wydaje mi sie baaardzo wygodne.

Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał
Marek 'marcus075' Karweta                | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
GG:3585538 | JID: m_karw...@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies cię j***ł,
Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | bo to mezalians byłby dla psa.

ludzie napiszcie jaki z tych rowerów ma najlepszy stosunke cena/jakosc
szukam dobrego, wytrzymałego, wygodnego rowerka za maks 1500zł

Data: 2009-03-19 21:30:38
Autor: AL
jaki trekking wybrać??
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

robilem rozeznanie i wybralem KROSS'a
(kupilem 2 - zonie i sobie - choc na poczatku planowalem tylko dla siebie i przymierzalem sie do Kellysa Aerona lub Walkera - a koncu kupilem dwa TranAlpy w promocji w cenie jednego Aerona.

--
pozdr
Adam (AL)

jaki trekking wybrać??