jaki tryb HD dla sportu ?

Data: 2009-10-24 06:35:28
Autor: JanKo
jaki tryb HD dla sportu ?
Agent vari nadaje:
Na razie nie widzę istostnych różnic w czasie transmisji

Skoro nie widać różnicy to co za różnica?

Data: 2009-10-24 10:03:11
Autor: vari
jaki tryb HD dla sportu ?

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hbu061$2sd$1inews.gazeta.pl...
Agent vari nadaje:
Na razie nie widzę istostnych różnic w czasie transmisji

Skoro nie widać różnicy to co za różnica?

NA RAZIE.
Wiesz...na mistrzostwach w bilardzie to rudno cos ocenić.
Potem ja wyjadę a rodzina nie bedzie umiała przełączyć.... Wolę raz ustawić JAK NALEŻY.
vari

Data: 2009-10-24 12:47:07
Autor: BaX
jaki tryb HD dla sportu ?

NA RAZIE.
Wiesz...na mistrzostwach w bilardzie to rudno cos ocenić.
Potem ja wyjadę a rodzina nie bedzie umiała przełączyć.... Wolę raz ustawić JAK NALEŻY.

EU ma /miało/ w opisie czy dana relacja leci w 1080 czy nie.

jaki tryb HD dla sportu ?