jaki tuner DVB?

Data: 2011-05-16 09:12:45
Autor: gawel
jaki tuner DVB?
prosze o rade jaki tuner kupic
zauwazylem na allegro tunery wpinane bezposrednio no wejscia euro

wazne dla mnie aby tuner mial wejscie na normalne USB i mozna bylo na nim odtwarzac fimy z pendriva
dzieki za wszelkie rady
gawel

Data: 2011-05-16 11:19:18
Autor: Arek.
jaki tuner DVB?
[...]

do oglÄ…dania jakiej telewizji
DVB-C   kablowa
DVB-S   satelitarna
DVB-T  naziemna

Arek.

Data: 2011-05-16 15:24:20
Autor: Robert_J
jaki tuner DVB?
prosze o rade jaki tuner kupic

Jeśli nie jesteś maniakiem sprzętowym to w zasadzie większość tanich tunerów spełni Twoje oczekiwania. Ja sprzedaję swoim klientom Maximum T-102 PVR. Niestety nie posiada on funkcji programowania nagrywania (albo ja nie umiem jej włączyć ;-) ). Jak włożysz do USB dysk lub pena to po prostu naciskasz Rec i się nagrywa. Tuner odtwarza zdjęcia, filmy (nie pamiętam w jakich formatach). Ma jedno HDMI, jedno USB z przodu, cyfr. wyjście fonii. Kosztuje ok. 170 PLN. Teraz może nawet mniej...
Natomiast jeśli szukasz wodotrysków, większej liczby wejść/wyjść, to musisz wysupłać ładnych parę stówek albo nawet ponad tysiąc :-).

zauwazylem na allegro tunery wpinane bezposrednio no wejscia euro

On wygląda jakby miał zaraz się rozlecieć ;-). Ale bebechy ma w zasadzie takie same jak inne, czyli Globo, ten Maximum i pewnie wiele innych w tym przedziale cenowym :-). Chyba jedyna jego zaleta to to, że chowasz go za TV i nie widać...

jaki tuner DVB?