jaki tuner tv

Data: 2010-01-31 01:02:50
Autor: amstav
jaki tuner tv
mam tuner cyfrowy upc bez nagrywarki i chcialbym, go podlaczyc do kompa, zeby od czasu do czasu moc zgrac sobie jakis interesujacy  program. jezeli dobrze widze to wyjscia z tylu mam chyba scart i zwykle antenowe ... co wrzucic do kompa, zeby nagrania mialy dobra jakosc ?  domyslam sie, ze tuner powinien byc analogowy ? ktore tunery z dostepnych na rynku kompresuja w jakosci porownywalnej z nagrywarkami i jednoczesnie nie kosztuja tak duzo ?

Data: 2010-01-31 20:48:12
Autor: PC
jaki tuner tv
Ja kupiłem KNC ONE tv station dvr za 30zł. Soft stary ale filmy z kamery zgrałem i to ze sprzętową kompresją mpeg. Ma też funkcje zgrywania według kalendarza. Cena  smieszna a jakość pierwsza klasa. Szkoda, że soft nie był rozwijany.

PC

jaki tuner tv