jaki u-lock?

Data: 2009-05-24 20:59:04
Autor: reme.k
jaki u-lock?
Podjalem decyzje o zakupie u-locka ale jako ze na rynku troche tego jest,
pytanie na grupe - ktory wybrac? do wydania mam ok. 300 pln, ale
nachetniej cos w okolicy 200.
Na YT widzialem numery jak kryptonite NY otwierali dlugopisem, rozumiem ze
to jakies
stara wadliwa seria i teraz juz to nie przejdzie?

To się otwierało te z rurkowymi kluczykami.
Ja mam Evolution (ale stara wersja z jedną zapadką) i od dwóch lat go używam,
fakt że mój rower wart jest niewiele więcej niż ten Ulock (za ulocka dałem koło
150) ale jak do tej pory nic złego się nie stało.
Szukałem też ja jutubie żeby jakiś magik pokazał że potrafi to otworzyć i nie
znalazłem, ale może źle szukałem :)

--

jaki u-lock?