jaki uchwyt rowerowy na dach?

Data: 2011-03-08 14:08:55
Autor: WS
jaki uchwyt rowerowy na dach?
On 8 Mar, 22:55, V-Tec <v_...@zatega.pl> wrote:
Witam,
chcę kupić uchwyt rowerowy i zastanawiam się nad jednym z dwóch poniższych:

http://www.bagazniki.sklep.pl/?6,mont-blanc-scotthttp://allegro.pl/super-uchwyt-rowerowy-alu-zamki-wroclaw-warto-i1493...
(linki przykładowe, nie mam nic wspólnego ze sklepami)

czy warto dopłacić do droższego markowego czy wystarczy zwykły tańszy?
Zależy mi na komforcie obsługi i trwałości.

W tym z aledrogo nie ma mocowania kol? To pewnie trzeba jakies paski
dokupic i je gdzies wozic...

WS

PS. ja mam kilkanascie lat aluminiowy thule cos tam  - do tej pory
dziala, testowany na niemieckich autostradach ;)

jaki uchwyt rowerowy na dach?