[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?

Data: 2011-03-09 01:12:25
Autor: BQB
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
W dniu 2011-03-08 22:55, V-Tec pisze:
Witam,
chcę kupić uchwyt rowerowy i zastanawiam się nad jednym z dwóch poniższych:

http://www.bagazniki.sklep.pl/?6,mont-blanc-scott
http://allegro.pl/super-uchwyt-rowerowy-alu-zamki-wroclaw-warto-i1493258404.html

(linki przykładowe, nie mam nic wspólnego ze sklepami)

czy warto dopłacić do droższego markowego czy wystarczy zwykły tańszy?
Zależy mi na komforcie obsługi i trwałości.

A może już produkują seryjnie ten wynalazek polaka z zeszłego roku, co bardzo łatwo umożliwiało zamontowanie roweru na dachu?

[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?