[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?

Data: 2011-03-09 18:58:13
Autor:
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?

chcę kupić uchwyt rowerowy i zastanawiam się nad jednym z dwóch poniższych:

http://www.bagazniki.sklep.pl/?6,mont-blanc-scott
http://allegro.pl/super-uchwyt-rowerowy-alu-zamki-wroclaw-warto-i1493258404.html
(linki przykładowe, nie mam nic wspólnego ze sklepami)

Mamy 4 uchwyty tego typu:
http://allegro.pl/najtaniej-uniwersalny-na-kazdy-rower-najlepszy-i1484668973.html,
kupione w jakimś hipermarkecie (bodajże Carrefour) poniżej  20 zł. Jeździmy z nimi od 2007 roku, przyajmiej 2 razy w roku trasa ok. 1000 km  (czasem nawet 4 razy :-D). U nas na dachu wozimy  4 duże rowery (3 stalowe i 1 aluminiowy, jeśli to ma jakieś znaczenie). Dodatkowo opony rowerów są zapinane paskami , które były w komplecie. Bagażnik rowerowy zakladany jest po ściągnięciu narciarskiego i tak do późnej jesieni jest wykorzystywany :-).

Moim zdaniem, wystarczą tańsze.

Jesli masz jakieś jeszcze pytania, chętnie odpowiem.

Dorota

[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?