[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?

Data: 2011-03-09 22:46:20
Autor: V-Tec
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
Łał, wątek przerósł moje oczekiwania, dziękuję wszystkim za odpowiedzi i sugestie. Jak napisałem wcześniej, zdecyduję się jednak na uchwyty dachowe, bagażnik na hak już mam, ale nie spełnia on oczekiwań:
-jest na 3, a potrzebuję wozić 4 rowery.
-utrudnia dostęp do bagażnika.

--
pozdrawiam,
W.

Data: 2011-03-15 00:24:34
Autor: 󶼿
jaki uchwyt rowerowy na dach?
Thule Freeride i po sprawie (moe jakiego 4-paka trafisz ze znik?).
Lub Norauto.
(sam mam MontBlanc, ale to nie do koca to...)

-- -- -

zdecyduje sie jednak na uchwyty dachowe

--

[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?