[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?

Data: 2011-03-08 22:55:30
Autor: V-Tec
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
Witam,
chcę kupić uchwyt rowerowy i zastanawiam się nad jednym z dwóch poniższych:

http://www.bagazniki.sklep.pl/?6,mont-blanc-scott
http://allegro.pl/super-uchwyt-rowerowy-alu-zamki-wroclaw-warto-i1493258404.html
(linki przykładowe, nie mam nic wspólnego ze sklepami)

czy warto dopłacić do droższego markowego czy wystarczy zwykły tańszy? Zależy mi na komforcie obsługi i trwałości.

--
pozdrawiam,
W.

Data: 2011-03-08 23:02:04
Autor: Dominik Mirowski
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
V-Tec wyklepał(a) :

chcę kupić uchwyt rowerowy i zastanawiam się nad jednym z dwóch
poniższych: Zależy mi na komforcie obsługi i trwałości.

To ja dorzucÄ™ pod rozwagÄ™ :
http://allegro.pl/uchwyt-rowerowy-aluminiowy-przedni-widelec-krakow-i1486479549.html
Mam z nim xx tysiecy km :)
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-03-08 22:50:12
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 08 Mar 2011 23:02:04 +0100, Dominik Mirowski napisał(a):

http://allegro.pl/uchwyt-rowerowy-aluminiowy-przedni-widelec-krakow-
i1486479549.html
Mam z nim xx tysiecy km :)

Na boki nie lata rower? Sam tylko używałem tego z 2 linku z postu V-Tec i sam muszę co¶ kupić.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-03-09 00:06:28
Autor: Dominik Mirowski
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
piecia aka dracorp wyklepał(a) :

http://allegro.pl/uchwyt-rowerowy-aluminiowy-przedni-widelec-krakow-
i1486479549.html Mam z nim xx tysiecy km :)
Na boki nie lata rower? Sam tylko używałem tego z 2 linku z postu
V-Tec i sam muszę co¶ kupić.

Moim zdaniem mniej niż na bagażnikach trzymaj±cych za ramę.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-03-09 09:00:05
Autor: Grzegorz
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
Hello Dominik Mirowski !:
[...]

A próbowałe¶ bagażnik na hak ? Montaż haka nie jest wcale taki kosztowny !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-03-09 10:30:58
Autor: Dominik Mirowski
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
Grzegorz wyklepał(a) :
Hello Dominik Mirowski !:
[...]

Hmm moja znajoma wła¶nie kupiła Thula w promocji za 1,3k zamiast 1,6k + hak - nie wiem kiedy jej się to zwróci...
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-03-09 09:53:34
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Wed, 09 Mar 2011 10:30:58 +0100, Dominik Mirowski napisał(a):

Hmm moja znajoma wła¶nie kupiła Thula w promocji za 1,3k zamiast 1,6k +
hak - nie wiem kiedy jej się to zwróci...
Na hak to też jest pomysł ale 1.3-1.6kPLN to zdeka za dużo.
A jak z kilkoma rowerami na haku?
Akurat mam kombiaka VW z relingami i się zastanawiam jaki i gdzie kupować bagażnik rowerowy.
Za dużo nie chcę wydać bo już mnie dobija fakt posiadania auta :) Utrzymanie roweru wychodzi taniej.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-03-09 10:19:45
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-03-09, Dominik Mirowski wrote:
Na boki nie lata rower? Sam tylko używałem tego z 2 linku z postu
V-Tec i sam muszę coś kupić.
Moim zdaniem mniej niĹĽ na bagaĹĽnikach trzymajÄ…cych za ramÄ™.
A próbowałeś bagażnik na hak ? Montaż haka nie jest wcale taki
kosztowny !

Hmm moja znajoma właśnie kupiła Thula w promocji za 1,3k zamiast 1,6k + hak - nie wiem kiedy jej się to zwróci...

Zaraz, to bagażnik na rower ma się jakoś zwracać?

Data: 2011-03-09 20:26:20
Autor: Jacek
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?

Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomo¶ci news:il7hel$qjv$2opal.futuro.pl...

Hmm moja znajoma wła¶nie kupiła Thula w promocji za 1,3k zamiast 1,6k + hak - nie wiem kiedy jej się to zwróci...

kupila za tyle bo chciala
np Thule na dwa rowery mozna  za 245
http://allegro.pl/bagaznik-rowerowy-na-hak-thule-970-na-2-rowery-i1478268659.html

haki holownicze przecietnie okolo 250
np http://allegro.pl/opel-astra-g-2-ii-homolog-e20-hak-bez-ciecia-zderz-i1478269965.html

montaz haka  okolo 200
np tu http://www.auto-mak.pl/strona/index.php?H=5

ja kupilem bagaznik na hak za chyba 100 zl na trzy rowery
Jezdze sporo z rowerami wiec rozne sytuacje sie przytrafialy i bagaznik sie sprawdzil

pozdrawiam
Jacek

Data: 2011-03-09 13:18:18
Autor: Wojciech Waga
W dniu 08.03.2011 23:50, piecia aka dracorp pisze:
[...]

Ogólnie na dobrym bagażniku sprzet się mało chybocze: http://www.youtube.com/watch?v=AvZ8bC3bQj0

pozdr.
w.

Data: 2011-03-09 08:10:25
Autor: WS
jaki uchwyt rowerowy na dach?
On 9 Mar, 13:18, Wojciech Waga <adun_wywal...@o2.pl> wrote:

Og lnie na dobrym baga niku sprzet si ma o chybocze:http://www.youtube.com/watch?v=AvZ8bC3bQj0

chyba, ze ktos ostro jezdzi ;)

http://www.adac.de/_common/swf/mediengalerie.swf?id=123123&webtrekking=true&url=http://mm.adac.de/adac-tv/090513_Fahrradtr%C3%A4gerTest_NEU_HQ.flv&images=0&autostart=0

Video z testu ADAC, reszta tu:
http://www.adac.de/infotestrat/tests/autozubehoer-technik/fahrradtraeger/default.aspx?tabid=tab1

WS

Data: 2011-03-09 19:20:12
Autor: Wojciech Waga aka wojek
WS pisze:
[...]

I do tej pory cieszyłem się swoim Mont Blanc...

pozdr.
w.

Data: 2011-03-09 09:45:07
Autor: Tomasso
Użytkownik "Dominik Mirowski" napisał:

http://allegro.pl/uchwyt-rowerowy-aluminiowy-przedni-widelec-krakow-i1486479549.html

Z ciekawo¶ci a co z kołem?

Data: 2011-03-09 10:28:45
Autor: Dominik Mirowski
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
Tomasso wyklepał(a) :

http://allegro.pl/uchwyt-rowerowy-aluminiowy-przedni-widelec-krakow-i1486479549.html
Z ciekawo¶ci a co z kołem?

Ja w pokrowiec i do bagażnika, ale jest przystawka do montażu na dachu - tak jak się to robi na wy¶cigach szosowych :).
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-03-09 11:26:04
Autor: omega_fan
On 03/08/2011 10:55 PM, V-Tec wrote:
[...]

Tylko na hak, w szczegolnosci jezeli auto jest z tych wiekszych.

Bardzo polecam Atera Strada DL.

Data: 2011-03-10 08:39:28
Autor: omega_fan
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
Nie chcę na hak - utrudnia dostęp do bagażnika. Mam taki, teraz chcę na
dach. Obecne auto wysokie nie jest (vectra c), takĹĽe z montaĹĽem rowerĂłw
nie powinienem mieć problemów.

OK, Twoja wola - ale jak "utrudnia"? Ze trzeba wykonac dodatkowo 1 ruch?

Zobacz
http://www.youtube.com/watch?v=fhencvTmPMM
od 1:25 masz otwieranie bagaznika.

W rzeczywistosci dokladnie tak to wyglada.

Data: 2011-03-17 15:36:11
Autor: V-Tec
W dniu 2011-03-10 08:39, omega_fan pisze:
[...]

Przyznaję rację, nie ma większego problemu z dostępem do bagażnika. Potrzebuję jednak przewieźć 4 rowery ;) No i cena spora.

--
pozdrawiam,
W.

Data: 2011-03-18 09:22:11
Autor: omega_fan
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
Potrzebuję jednak przewieźć 4 rowery ;)

Nie ma problemu, do wersji 3-rowerowej można dołożyć przystawkę na 4-ty
rower.

No i cena spora.

No to akurat prawda, ale Thule jest jeszcze droĹĽszy.
Z drugiej strony, sesnowne uchwyty rowerowe na dach pewnie kosztuja z
300 za sztuke, + bagaznik... robi sie 2000 jak nic.

Data: 2011-03-18 09:55:00
Autor: Jarek Andrzejewski
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
On Fri, 18 Mar 2011 09:22:11 +0100, omega_fan <omf@nospam.org> wrote:

Potrzebuję jednak przewieĽć 4 rowery ;)

Nie ma problemu, do wersji 3-rowerowej można dołożyć przystawkę na 4-ty
rower.

No i cena spora.

No to akurat prawda, ale Thule jest jeszcze droższy.
Z drugiej strony, sesnowne uchwyty rowerowe na dach pewnie kosztuja z
300 za sztuke, + bagaznik... robi sie 2000 jak nic.

s± uchwyty i po 40 zł + bagażnik 130-230 (ceny dla 306 i alhambry) i
rowery będ± dobrze zamocowane. A za 300 zł bagażnika na 4 rowery na
hak chyba nie ma szans kupić?

Data: 2011-03-18 10:40:39
Autor: omega_fan
[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
s± uchwyty i po 40 zł + bagażnik 130-230 (ceny dla 306 i alhambry) i
rowery będ± dobrze zamocowane.

Racja.
Chociaż ja bym nie kupił czego¶ takiego.
Wyleczyłem się z kupowania tanich rzeczy, które nie maj± być jednorazowe.

A za 300 zł bagażnika na 4 rowery na
hak chyba nie ma szans kupić?

Sensownego - nie.

Data: 2011-03-18 22:04:13
Autor: Jarek Andrzejewski
On Fri, 18 Mar 2011 10:40:39 +0100, omega_fan <omf@nospam.org> wrote:

[...]

nie s± jednorazowe, a to jest wła¶nie piękno wolnego rynku: każdy z
nas jest zadowolony :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

[crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?