jaki używany dostawczak do 3,5t

Data: 2012-01-22 08:05:14
Autor: glang
jaki używany dostawczak do 3,5t
jaki uzywany dostawczak do transportu mebli mozecie polecić ? Warunek:

- w miare niezawodny
- cena maks 10-15 tys
- w przestrzeni bagazowej musze miec 2,5 m dl i wysokość ok 2 m
- moze kierowac ktoś z kat B

Ducato 2.8 iTdi
pzdr
GL

Data: 2012-01-23 12:20:32
Autor: Jackare
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:4f1bb530$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

- w miare niezawodny
- cena maks 10-15 tys
- w przestrzeni bagazowej musze miec 2,5 m dl i wysokość ok 2 m
- moze kierowac ktoś z kat B

Lublin z kontenerem lub izotermą. Miałem - fajna sprawa. Brakuje mi go teraz :(
Wynajmowałem go do przeprowadzek i sprawdzał się dobrze.
Odpalał zawsze, konstrukcja taka że kowal naprawi, tani w zakupie i eksploatacji.
Z platformą i opończą możesz mieć jeszcze większe rozmiary paki.
--
Jackare

jaki używany dostawczak do 3,5t