jaki van dla rodziny (7os)

Data: 2020-06-05 17:28:36
Autor: T.
jaki van dla rodziny (7os)
W dniu 2020-06-05 o 11:29, stalowe@gmail.com pisze:
Cześć,
rozglądam się powoli za większym autem, na 7 osób. Teraz jeżdżę Peugeotem 807, ale przy 7 osobach już trudno będzie przewozić bagaże bo dołożę środkowy fotel i przestrzeń którą mam teraz zniknie. Box na dachu też odpada bo brama garażowa jest 2m.
Wpadła mi w oko Toyota Proace, są wersje 8 osobowe (fakt, że w cenie). To chyba jest koprodukcja z PSA bo widzę że buda ta sama a marki różne. Ktoś z Was użytkuje tego rozmiaru pojazd i mógłby się podzielić wrażeniami lub podpowiedzieć czego szukać? Bo chyba jest ta Toyota/PSA i podobnie Opel/Ford? Nissan ma jeszcze Evalię, która wydaje sie i kompaktowa i maława jednocześnie.
Szukam też możliwości porównania wielkości nadwozia z P807, drukować rozmiary wnętrza i porównywać? Nie znalazłem sensownego narzędzia w goglach.

VW Caddy w wersji długiej. Ma wszystkie bajery współczesnego auta, może mieć zdaje się nawet webasto fabryczne.
T.

Data: 2020-06-07 23:10:59
Autor: stalowe
jaki van dla rodziny (7os)
W dniu piątek, 5 czerwca 2020 17:28:38 UTC+2 użytkownik T. napisał:
W dniu 2020-06-05 o 11:29, sta...@gmail.com pisze:
> [...]
> VW Caddy w wersji długiej. Ma wszystkie bajery współczesnego auta, może mieć zdaje się nawet webasto fabryczne.

No ale to w zasadzie ten sam gabaryt który mam teraz, nic nie zyskam. W sumie to jest ta najważniejsza rozterka, czy faktycznie muszę wchodzić w większy segment wymiarowy, ale raczej ku temu zmierzam. Ten przeskok geometrii też nie jest jakoś znacząco duży.
--
jureko

Data: 2020-06-07 23:31:58
Autor: Przemek Jedrzejczak
jaki van dla rodziny (7os)
(7) Opel combo xl albo (8) Zafira life ew. klony PSA

jaki van dla rodziny (7os)