jaki w rzeczywistosci byl Jacek Kuron ?

Data: 2009-04-16 11:48:59
Autor: Vic
jaki w rzeczywistosci byl Jacek Kuron ?
mkarwan wrote:
(...)jaki w rzeczywistosci byl Jacek Kuron i jaka byla jego faktycznie realizowana droga?
Próbujac znalezc odpowiedz na tak postawione pytanie, oparlem sie na publikacjach Jacka Kuronia, jego wypowiedziach, w których on sam, bez ogródek odslania swoje oblicze i droge zyciowa.

A moze dla rownowagi jakies cytaciki nt. socjalizmu z prac naukowych pana Kaczynskiego? ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-16 11:50:06
Autor: Andrzej Kokakolski
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
mkarwan wrote:
> [...]

A moze dla rownowagi jakies cytaciki nt. socjalizmu z prac naukowych pana Kaczynskiego? ;)

Zamieszczenie "cytacikow" czy nawet calych prac naukowych pana Kaczynskiego (i kogokolwiek innego) nie zmieni prawdy o drodze zyciowej i postawie Jacka Kuronia.

AK

Data: 2009-04-16 12:13:40
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Apr 2009 11:48:59 +0200, Vic napisał(a):

A moze dla rownowagi jakies cytaciki nt. socjalizmu z prac naukowych pana Kaczynskiego? ;)

Nie prostytuuj się, tak jawnie vicu.
pz
Piotr

Data: 2009-04-16 12:21:13
Autor: Vic
Piotr wrote:
Nie prostytuuj się, tak jawnie vicu.

Prostytuowali sie ci, ktorzy dla doraznych korzysci wychwalali socjalizm w pracach magisterskich i in.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-16 12:28:31
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Apr 2009 12:21:13 +0200, Vic napisał(a):

Prostytuowali sie ci, ktorzy dla doraznych korzysci wychwalali socjalizm w pracach magisterskich i in.

Prostytucją jest zrównywanie ról ormowca i generała UB... Można to
nazwać bardziej z plebejska, he, he, przykladowo michniczeniem, albo
jakoś tak podobnie. pz
Piotr

Data: 2009-04-16 12:59:14
Autor: Vic
Piotr wrote:
Prostytucją jest zrównywanie ról ormowca i generała UB...

Prostytucja to sprzedawanie siebie. I w zasadzie nie ma znaczenia czy przejawia sie to swiadczeniem uslug seksualnych przygodnym klientom czy np.:

pisaniem o socjalistycznej rownosci i sprawiedliwosci spolecznej:

"Wymienić trzeba także system wartości charakteryzujący ideologię socjalistyczną, wśród których kluczową rolę odgrywa idea sprawiedliwości społecznej i idea równości, czyli egalitaryzmu"

....lub o walce klasowej proletariatu:

"Podstawowym motorem rozwoju ochrony pracy, a właściwie całego prawa pracy w państwie kapitalistycznym, była walka klasowa proletariatu. Społeczeństwo socjalistyczne, jak wiadomo, cechuje brak antagonistycznej sprzeczności między pracą a kapitałem".

Ha, ha, oba cytaty nie sa wyjatkowo z Jadrysa tylko z pracy pt. "Zakres swobody stron w zakresie kształtowania treści stosunku pracy" autorstwa L. Kaczynskiego :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-16 13:13:10
Autor: matusm

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gs73jr$c49$1mx1.internetia.pl...
Piotr wrote:
[...]

Jak zwal tak zwal ale wszystko sprowadza sie do tego  ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-16 13:18:29
Autor: mkarwan
[...]

Podaj link do źródła tego co cytujesz.

Data: 2009-04-16 13:34:29
Autor: Panslavista
[...]

Albo twierdzeniem jakie to parchy fajne...

Data: 2009-04-16 14:40:40
Autor: jadrys
Vic pisze:
Piotr wrote:
Prostytucją jest zrównywanie ról ormowca i generała UB...

Prostytucja to sprzedawanie siebie.

RĂłwnieĹź w pracy na pana?

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-16 13:17:26
Autor: mkarwan

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gs6vg4$3v3$3mx1.internetia.pl...
mkarwan wrote:
[...]

Czy ktoś ci  broni to zrobić?

Data: 2009-04-16 13:18:25
Autor: Vic
jaki w rzeczywistosci byl Jacek Kuron ?
mkarwan wrote:
Czy ktoś ci  broni to zrobić?

Juz zrobilem

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-16 13:44:33
Autor: mkarwan
jaki w rzeczywistosci byl Jacek Kuron ?
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gs74nq$o3l$2mx1.internetia.pl...
mkarwan wrote:
Czy ktoś ci  broni to zrobić?

Juz zrobilem

A linki do źródeł gdzie?

Data: 2009-04-16 15:11:21
Autor: Vic
jaki w rzeczywistosci byl Jacek Kuron ?
mkarwan wrote:
A linki do źródeł gdzie?

Podalem zrodlo - autora i tytul pracy. Zrodlo, do ktorego nie ma linku, nie przestaje byc zrodlem :)
Poszukaj w necie po podanym temacie, powinno sie cos znalezc.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-16 16:39:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gs7bbi$8ne$1mx1.internetia.pl...
mkarwan wrote:
A linki do źródeł gdzie?

Podalem zrodlo - autora i tytul pracy. Zrodlo, do ktorego nie ma linku, nie przestaje byc zrodlem :)
Poszukaj w necie po podanym temacie, powinno sie cos znalezc.

Jeśli nie ma linku to zwykle podaje się autora, tytuł, wydawcę i numer strony z której jest cytat.
Zatem uzupełnij to, aby nie wyglądało, że sam wymyśliłeś te cytaty.

Data: 2009-04-17 08:20:13
Autor: Vic
mkarwan wrote:
Jeśli nie ma linku to zwykle podaje się autora, tytuł, wydawcę i numer strony z której jest cytat.
Zatem uzupełnij to, aby nie wyglądało, że sam wymyśliłeś te cytaty.

Zaden problem - autor, tytul - byly, numery stron zaraz beda. Wydawcy nie ma, bo to praca doktorska.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec