jaki warsztat do przegladu Corsa polecicie? (wawa)?

Data: 2009-12-06 20:26:45
Autor: fReLuZ
jaki warsztat do przegladu Corsa polecicie? (wawa)?
A moze polecicie jakies dobry i w miare tani warsztat do przegladu Corsy 1.0 - a takie tam wymiana oleju i wsio co z tym zwiazane? No i aby spojrzec fachowym okiem co tam trzeba zrobic...

Warszawa.

Data: 2009-12-06 20:28:20
Autor: kml

Użytkownik "fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> napisał w wiadomości news:hfh0hn$k5h$1inews.gazeta.pl...
[...]

A w którym miejscu?

kml

Data: 2009-12-06 21:56:24
Autor: fReLuZ
kml pisze:

[...]

raczej Polodniowa czesc Warszawy..

a najlepiej Praga Polodnie...

Data: 2009-12-06 22:06:38
Autor: kml

Użytkownik "fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> napisał w wiadomości news:hfh5pr$c7d$1inews.gazeta.pl...

raczej Polodniowa czesc Warszawy..

a najlepiej Praga Polodnie...

Na ulicy Berka Joselewicza(przy Lubelskiej) jest warsztat gdzie kilka znajomych osób robi tam samochody i są zadowoleni z obsługi i cen. Podjedź i sie podpytaj :) Niestety nie mam tel dzisiaj, ale jak coś to się podpytam.

kml

Data: 2009-12-06 20:47:23
Autor: Adam Szewczak
[...]

    Sam Opla nie mam, ale znajomi polecali Opel Serwis na Bemowie (Hery 25).
Moze ktos z grupy cos wiecej powie.

PZDr
Adam

Data: 2009-12-07 07:29:18
Autor: phungus
jaki warsztat do przegladu Corsa polecicie? (wawa)?
fReLuZ <fredzik@ibt.com.pl> napisał(a):
Warszawa.

Jak mialem taka Corse, to jezdzilem do Midasa na Fieldorfa. Nie narzekalem,
tylko trza patrzec i dopytywac co robia i najlepiej jak jest kierownik, bo jak
go nie ma, to ...echhh ;-)
Aha i badz pewny, ze Twoje klocki rzeczywiscie sa do wymiany ...;-)

Pozdrawiam,
ph.

Data: 2009-12-07 12:36:18
Autor: Grabosz
jaki warsztat do przegladu Corsa polecicie? (wawa)?

A moze polecicie jakies dobry i w miare tani warsztat do przegladu Corsy

Parę lat temu jak pomykałem Corsą to po kilku nieudanych eksperymentach jezdziłem do p. Marka Smakowskiego na Szczęśliwicach i byłem zadowolony zarówno z fachowości i poziomu cen za usługi.
Nie wiem jak jest teraz ale może warto przekanoać się samemu.
http://www.autoremar.pl/

Grabosz
Golf IV Variant 1.6 by PMS
e39 530dA Touring

jaki warsztat do przegladu Corsa polecicie? (wawa)?