jaki warsztat do przegladu Corsa polecicie? (wawa)?

Data: 2009-12-07 12:36:18
Autor: Grabosz
jaki warsztat do przegladu Corsa polecicie? (wawa)?

A moze polecicie jakies dobry i w miare tani warsztat do przegladu Corsy

Parę lat temu jak pomykałem Corsą to po kilku nieudanych eksperymentach jezdziłem do p. Marka Smakowskiego na Szczęśliwicach i byłem zadowolony zarówno z fachowości i poziomu cen za usługi.
Nie wiem jak jest teraz ale może warto przekanoać się samemu.
http://www.autoremar.pl/

Grabosz
Golf IV Variant 1.6 by PMS
e39 530dA Touring

jaki warsztat do przegladu Corsa polecicie? (wawa)?