jaki warsztat w Warszawie - Praga Północ

Data: 2010-09-07 11:03:31
Autor: fiodor
jaki warsztat w Warszawie - Praga Północ
Witajcie
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życze jak najdłuższego sezonu :)

Mam do Was pytanie :

Czy możecie polecić jakiś warsztat rowerowy w Warszawie na Pradze
Północ?

Dostałem od brata rower kupiony w GoSporcie (mam do niego paragon i
nieważną :) gwarancję )

Rower był jeżdzony jeden sezon a potem stał na balkonie 2 lata.
Zardzewiał,  zaśniedział a ja chciałbym na nim polatać jeszcze.
Niestety nie mam warunków żeby się samemu pobawić w odrdzewianie,
regulacje, smarowanie itd.

A może ktoś z Was chciałby sie pobawić w przywracanie roweru do życia?

pozdrovki
fiodor

jaki warsztat w Warszawie - Praga Północ