jaki wlac olej do lagow

Data: 2016-06-25 10:46:02
Autor: lion308
jaki wlac olej do lagow
czesc. mam problem poniewaz z mojego moto peugeot xr6 zaczely mi sie pocic lagi a dokladnie prawa. i teraz chce je rozkrecic i wymienic uszczeli ale nie wiem jaki wlac olej do nich. i jescze mam takie pytanie czy cos sie moze stac jak bede jezidzil podczas tego jak beda mi sie pocic? dzieki --

Data: 2016-06-30 15:01:28
Autor: Tmek
jaki wlac olej do lagow
--

Olej pobrudzi tarcze hamulcowa, nie bedziesz mial hamowania, walniesz w cos, zepsujesz moto, cos/kogos i siebie.

Tmek

jaki wlac olej do lagow