jaki zestaw glosnomowiacy do samochodu

Data: 2012-09-17 03:20:52
Autor: Titus Atomicus
jaki zestaw glosnomowiacy do samochodu
Witam,
Polecacie jakis zestaw glosnomowiacy do samochodu? Bo musze kupic na prezent.

Oprocz niezawodnosci wymagany display wyswietlajacy kontakty, i zeby wyswietlal te kontakty po nazwiskach, a nie numerach, i, (choc niekoniecznie, ale chetnie) zeby mial wybieranie glosowe z obsluga jezyka polskiego.
Najlepiej chyba cos firmy trzeciej, bo rozumiem ze nokiowy bedzie dzialal najlepiej z Nokia, SE z SE itd niezaleznej firmy bedzie bardziej uniwersalny.
A tutaj na poczatku maja byc obslugiwane Samsungi (Solid i Wave), ale wlasciciel zmienia marki.

Cena do 300-400zl

W EURO AGD jest teraz Parrot Mini Kit Plus w dobrej cenie. Ma dobre opinie. Niestety, brak LCD.\
http://www.euro.com.pl/zestawy-sluchawkowe/parrot-minikit-plus.bhtml

Data: 2012-09-17 19:25:42
Autor: Irokez
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-F664C1.03205217092012news.atman.pl...

W EURO AGD jest teraz Parrot Mini Kit Plus w dobrej cenie. Ma dobre
opinie. Niestety, brak LCD.\

I niestety nie wolno opuszczać daszka p/słonecznego.
Tzn wolno, ale..

--
Irokez

Data: 2012-09-23 12:54:31
Autor: Titus Atomicus
jaki zestaw glosnomowiacy do samochodu
In article <Titus_Atomicus-F664C1.03205217092012@news.atman.pl>,

[...]

Wychodzi na to, ze wymagania spelnia dopiero Parrot CK3100
http://beta.ceneo.pl/8341383#tab=spec
Natjaniej na Ceneo 450zl
Naprawde nie ma nic tanszego? Albo lepszego w tej cenie?
--
TA

Data: 2012-09-23 20:56:28
Autor: Irokez
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-23BE79.12543123092012news.atman.pl...

Wychodzi na to, ze wymagania spelnia dopiero Parrot CK3100
http://beta.ceneo.pl/8341383#tab=spec
Natjaniej na Ceneo 450zl
Naprawde nie ma nic tanszego? Albo lepszego w tej cenie?

Raczej nie, właśnie się skłaniam ku MKi9100 ze względu na to, że mam 2 telefony..
CK3100 nie potrafi obsłużyć więcej jak jeden telefon.

--
Irokez

Data: 2012-09-23 19:58:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 23 Sep 2012 20:56:28 +0200, Irokez napisał(a):

Raczej nie, właśnie się skłaniam ku MKi9100 ze względu na to, że mam 2 telefony..
CK3100 nie potrafi obsłużyć więcej jak jeden telefon.

Ciekawe, że CK3000 bez problemu obsługiwał dwa...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-09-23 21:03:19
Autor: Irokez
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:10pzksaloqdfy$.dlglepper.institute.com...
[...]

Jednocześnie?

--
Irokez

Data: 2012-09-23 20:16:37
Autor: Waldek Godel
jaki zestaw glosnomowiacy do samochodu
Dnia Sun, 23 Sep 2012 21:03:19 +0200, Irokez napisał(a):

Jednocześnie?

Nie. --

Data: 2012-09-25 22:23:39
Autor: Titus Atomicus
jaki zestaw glosnomowiacy do samochodu
In article <505f5cf7$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Irokez" <no.email@wp.pl> wrote:

> Ciekawe, że CK3000 bez problemu obsługiwał dwa...

Jednocześnie?

A czy cos jest jeszcze nie tak z CK3100?
--
TA

jaki zestaw glosnomowiacy do samochodu