jakie CB radio

Data: 2010-06-16 00:22:26
Autor: choczsz
jakie CB radio
On 16 Cze, 06:48, icek2 <ic...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam,

kupuje do pracy dostawczaka peugeot partner
pytanie,
jakie CB "w dzisiejszych" czasach kupi ?
nowe i dobrze dzia aj ce?
jak antene polecacie?

Z nowych to poleciłbym na przykład:
1) UNIDEN 520
2) PRESIDENT JOHNNY 1 / classic
3) STABO 3001 ASC
4) President Johnny II ASC

Wszystkie 4 to jest praktycznie to samo, z tym ze 1 nielegalny, 2 juz
sie chyba nie da kupic a 3 i 4 to dokladnie to samo, tylko z bajerem
ASC (IMO bajer niepotrzebny a wrecz szkodliwy, ale mozna nie uzywac)

Lub inne radio pod warunkiem że ma RF-Gaina

Antena najlepiej w dziurce w dachu. Polecam President Indiana: tania i
rewelacyjna.

Data: 2010-06-16 10:11:21
Autor: Przemysław Czaja
jakie CB radio

Użytkownik "choczsz"

ASC (IMO bajer niepotrzebny a wrecz szkodliwy, ale mozna nie uzywac)

Ciekawe ;-)  ja tego uzywam na codzień i nie sprawia żadnych kłopotów a w autku mam błog± ciszę.

Data: 2010-06-16 01:25:03
Autor: choczsz
jakie CB radio
On 16 Cze, 10:11, "Przemysław Czaja" <prze...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "choczsz"

> ASC (IMO bajer niepotrzebny a wrecz szkodliwy, ale mozna nie uzywac)

Ciekawe ;-)  ja tego uzywam na codzień i nie sprawia żadnych kłopotów a
w autku mam błog± ciszę.

Wylaczajac radio rowniez uzyskamy bloga cisze ;)
Byc moze ja lubie slyszec wiecej, takze tych bardziej oddalonych. ASC
jednak nie przepusci slabiutkich, zaszumionych korespondencji
zwlaszcza gdy wokol sporo sie dzieje. Wg mnie to sie nie sprawdza w
duzym miescie, a przynajmniej nie zawsze. Wole cisze (lub raczej lekki
szum ztlumiony do granic slyszalnosci) uzyskana RF Gainem, ewentualnie
dodatkowo odciety Squelshem, ale recznie.
Nie skreslam tego ASC i nie chce sie spierac, dlatego napisalem "IMO",
w koncu watkotworca prosil o opinie a ja taka mam.
ASC (czyli automatycznie ustawiajacy sie Squelsh) uzywalem i bylem nim
zachwycony przez pierwszy miesiac uzywania, potem mi przeszlo.
Autoamt to jednak automat i zdarza sie ze wycina za duzo.
Mam taka preferencje, ze wolalbym w radiu nie miec ASC a nawet
Squelsha niz mialbym nie miec RF Gaina.
Dla tych, ktorzy nie czuja potrzeby wylawiania nadajacych slabo i z
daleka posrod silniejszych, dobry ASC byc moze jest OK.

Data: 2010-06-16 13:54:15
Autor: Arek
jakie CB radio
choczsz wrote:

[...]

Bosz, co za bzdury. Nielegalne jest jego wprowadzanie na rynek czyli dotyczy to importerów/sprzedawców! Tylko tyle.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-06-16 14:09:57
Autor: LEPEK
jakie CB radio
Arek pisze:

[...]

No to przeczytaj jeszcze raz potrzeby i odpowiedz mi - kupisz legalnie nowego U520?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm