jakie CB radio i reszta

Data: 2010-09-08 17:07:21
Autor:
jakie CB radio i reszta
chce zalozyc cb w mojej mazdzie premacy i chciałbym spytac co kupic i ewentualnie gdzie w warszawie

zestaw chciałbym zeby był sensowny i z homologacja - zeby nikt sie nie czepiał

pozdrawiam
rt

Data: 2010-09-08 19:33:19
Autor: LEPEK
jakie CB radio i reszta
W dniu 2010-09-08 19:07, xrtx.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
chce zalozyc cb w mojej mazdzie premacy i chciałbym spytac co kupic i
ewentualnie gdzie w warszawie

zestaw chciałbym zeby był sensowny i z homologacja - zeby nikt sie nie czepiał

Za mało danych.
Homologację mają chyba wszystkie dostępne u nas.
Ile chcesz wydać?
Czy będziesz przekładał zestaw między samochodami?
Jeśli tak, to antena na magnes.
Czy planujesz wjeżdżać na parkingi podziemne?
Jeśli tak, to antena na magnes, łamana na motylek, umieszczona tak, aby nie wystawała za bardzo do góry, lub krótka.
Będziesz używał głównie  mieście, czy w trasie?
Jeśli głównie w mieście, to słabsza antena wystarczy.
Musisz napisać coś więcej.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-09-08 21:08:51
Autor: Marek P.
jakie CB radio i reszta

Homologację mają chyba wszystkie dostępne u nas.

Jaką homologację? Wg mnie wystarczy CE

Data: 2010-09-08 21:28:04
Autor: Olek
jakie CB radio i reszta
On 2010-09-08 21:08, Marek P. wrote:
Homologację mają chyba wszystkie dostępne u nas.

Jaką homologację? Wg mnie wystarczy CE

a co to jest CE?
homologacja powinna być na wszystkie urządzenia radionadawcze :)

co dziwne mam radyjko Uniden 520 XL - bardzo dobre, ale straciło podobno homologację bo coś tam coś tam (czytaj - ktoś posmarował bo się za dobrze sprzedawało)

Data: 2010-09-08 20:04:48
Autor: masti
jakie CB radio i reszta
Dnia pięknego Wed, 08 Sep 2010 21:28:04 +0200, osobnik zwany Olek
wystukał:

On 2010-09-08 21:08, Marek P. wrote:
Homologację mają chyba wszystkie dostępne u nas.

Jaką homologację? Wg mnie wystarczy CE

a co to jest CE?

deklaracja

homologacja powinna być na wszystkie urządzenia radionadawcze :)

nie jest wymagana na CB

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-08 22:13:40
Autor: Olek
jakie CB radio i reszta
On 2010-09-08 22:04, masti wrote:

homologacja powinna być na wszystkie urządzenia radionadawcze :)

nie jest wymagana na CB

jest, proponuję zapoznać się odnośnie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lipca 2004 r.

Data: 2010-09-08 21:15:04
Autor: Waldek Godel
jakie CB radio i reszta
Dnia Wed, 08 Sep 2010 22:13:40 +0200, Olek napisał(a):

jest, proponuję zapoznać się odnośnie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lipca 2004 r.

A czemu nie z 1976 albo jeszcze lepiej z 1924? Są równie nieaktualne..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-08 22:15:54
Autor: Olek
jakie CB radio i reszta
On 2010-09-08 22:15, Waldek Godel wrote:
[...]

a kto Ci powiedział, że są nieaktualne?

Data: 2010-09-08 21:17:02
Autor: Waldek Godel
jakie CB radio i reszta
Dnia Wed, 08 Sep 2010 22:15:54 +0200, Olek napisał(a):

A czemu nie z 1976 albo jeszcze lepiej z 1924? Są równie nieaktualne..

a kto Ci powiedział, że są nieaktualne?

znajomość obowiązujących przepisów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-09 02:05:07
Autor: Olek
jakie CB radio i reszta
On 2010-09-08 22:17, Waldek Godel wrote:
Dnia Wed, 08 Sep 2010 22:15:54 +0200, Olek napisał(a):

A czemu nie z 1976 albo jeszcze lepiej z 1924? Są równie nieaktualne..

a kto Ci powiedział, że są nieaktualne?

znajomość obowiązujących przepisów.

jakie są obecne przepisy regulujące posiadanie CB?

Data: 2010-09-09 00:22:53
Autor: Marek P.
jakie CB radio i reszta

a kto Ci powiedział, że są nieaktualne?

www.sejm.gov.pl

Data: 2010-09-08 22:19:25
Autor: Artur Maśląg
jakie CB radio i reszta
On 2010-09-08 22:04, masti wrote:

homologacja powinna być na wszystkie urządzenia radionadawcze :)

nie jest wymagana na CB

jest, proponuję zapoznać się odnośnie rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 26 lipca 2004 r.

LOL - zapoznaj się choćby z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z
dnia 24 października 2005r (Dz. U. Nr 230, poz. 1955).

Data: 2010-09-09 00:24:10
Autor: Marek P.
jakie CB radio i reszta

a co to jest CE?

Zdaje się ze wszystko wprowadzone do obrotu w UE musi mieć znak CE.
A deklaracja zgodności jest na spełnienie wymogów CE.

Data: 2010-09-08 20:30:53
Autor: Waldek Godel
jakie CB radio i reszta
Dnia Wed, 08 Sep 2010 21:28:04 +0200, Olek napisał(a):

a co to jest CE?
homologacja powinna być na wszystkie urządzenia radionadawcze :)

A co to jest homologacja?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-08 22:12:56
Autor: Olek
jakie CB radio i reszta
On 2010-09-08 21:30, Waldek Godel wrote:

A co to jest homologacja?

wujek google Ci pomoże...

Data: 2010-09-08 21:14:27
Autor: Waldek Godel
jakie CB radio i reszta
Dnia Wed, 08 Sep 2010 22:12:56 +0200, Olek napisał(a):

A co to jest homologacja?

wujek google Ci pomoże...

stworzy coś czego nie ma? Słuszną drogę obrała nasza władza...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-13 16:37:01
Autor: krzysiek82
jakie CB radio i reszta
W dniu 2010-09-08 21:28, Olek pisze:
  > a co to jest CE?

deklaracja zgodności.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-08 19:48:10
Autor: Bydlę
jakie CB radio i reszta
xrtx.SKASUJ@gazeta.pl wrote:
> chce zalozyc cb w mojej mazdzie premacy i chciałbym spytac co kupic i
> ewentualnie gdzie w warszawie

Muisz kupić radio i antenę.
Radio takie, na jakie cię stać, to samo z anteną plus haczyki.

> zestaw chciałbym zeby był sensowny

Każdy jest sensowny, jełi się ustawi odpowiednio wymagania.

> i z homologacja

To musisz kupić w sklepie niekrzaku.

>- zeby nikt sie nie czepiał

Żeby się nikt nie czepiał, to musisz nie mieć  radia.
Inaczej zawsze ktoś się może przyczepić.

Może na początek zadaj to pytanie na grupie poświęconej radiom CB.
Ale zadaj je po bożemu: zacznij do tego, ile masz pieniędzy i po co w ogóle chcesz mieć to radio...

--
Bydlę

Data: 2010-09-09 00:58:39
Autor: staszaiwa
jakie CB radio i reszta

... zeby nikt sie nie czepiał

Tylko jazda zgodna z przepisami PoRD.

Data: 2010-09-08 23:16:14
Autor: masti
jakie CB radio i reszta
Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 00:58:39 +0200, osobnik zwany staszaiwa
wystukał:

... zeby nikt sie nie czepiał

Tylko jazda zgodna z przepisami PoRD.

i to mnie uchroni od korkĂłw

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-09 08:52:47
Autor: Rafał
jakie CB radio i reszta
W dniu 08.09.2010 19:07, xrtx.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
chce zalozyc cb w mojej mazdzie premacy i chciałbym spytac co kupic i
ewentualnie gdzie w warszawie

nie znam się na radyjkach, które jest lepsze a które gorsze, sporadycznie zdarza mi się z owych korzystać, lecz jedno czego jestem pewien to koniecznie musi mieć pokrętło do regulacji "RF gain"

Data: 2010-09-09 09:46:13
Autor: Lewis
jakie CB radio i reszta
[...]

Daruj sobie szukanie homologacji, i tak stary poczciwy 520XL bije na łeb większość sprzętu w tej cenie, który posiada homologację. Owszem możesz kupić presidenta Johnnego za 3-4razy tyle co U520 i w zasadzie mieć to samo radio tylko że z upragnioną homologacją.
Antenka, w zupełności wystarczy Sirio AS100 nie kupuj hustlera czy wilsona, cena niewiele większa a antena dużo lepsza. Na allegro za 120zł z wysyłka i dużym magnesem można kupić, radyjko za 230zł z wysyłką przestrojone w tzw "zera" i za 350zl masz zestaw, który sprawdzi się  w mieście i na trasie.

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

jakie CB radio i reszta