jakie Golf 4 rocznik 2003 ma wycieraczki przednie?

Data: 2010-11-03 08:47:25
Autor: Vlad The Ripper
jakie Golf 4 rocznik 2003 ma wycieraczki przednie?
Użytkownik "eska" <eska@o2.pl> napisał w wiadomości news:iapeot$egq$1news.dialog.net.pl...
Mam pytanie do znawców czy posiadaczy golfa 4 rocznik grudzien 2003, jakie sa w nim ramiona wycieraczek przednich, czy są one z mocowaniem typu U tzw. haczyk czy maja inne mocowanie? bo wydaje się mi ze inne, takie jakieś płaskie mocowanie
Mój ma niestety płaskie. Choć nie wiem czy to fabrycznie, czy inwencja tuningowa poprzedniego właściciela. Niestety dlatego, że wycieraczki z płaskim bocznym mocowaniem są niestety 3 razy droższe, a zużywają sie tak samo szybko

jakie Golf 4 rocznik 2003 ma wycieraczki przednie?