jakie amortyzatory wybrać?

Data: 2012-08-08 15:22:33
Autor: Chris
jakie amortyzatory wybrać?
mohonk nabazgrał(a):

Witam Szanowne Grono,
Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o części samochodowe, a jak się
wydaje stoję właśnie przed koniecznością wymiany amortyzatorów tylnych -
nie  rozmawiałem jeszcze z mechanikiem, stąd moja niepewność ale
samochód z tyłu  coś oklapł :)

Ja właśnie dziś też znajomemu z warsztatu zadałem takie samo pytanie więc przyłącze się do tematu.

Kayaba czy Billstein klasa i wiem że są najlepsze ale cena .. nie jestem wymagający, trasa to 99% poruszanie się po mieście DC.

Czy takie szroty :) znaczy tanie zachwalne przez sprzedwcę amorki spełnią pokładane nadzieje na conajmniej 2 lata bezproblemowej jazdy.
Auto to Volvo V40 2001r.

Data: 2012-08-08 15:22:58
Autor: Chris
jakie amortyzatory wybrać?
Chris nabazgrał(a):

Czy takie szroty :) znaczy tanie zachwalne przez sprzedwcę amorki spełnią

http://allegro.pl/2-amortyzatory-srl-volvo-s40-i-v40-kombi-tyl-wawa-i2488660182.html?source=oo

Zapomniałem dokleić linka :)

Data: 2012-08-08 20:27:49
Autor: dudley
jakie amortyzatory wybrać?
Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości
Czy takie szroty :) znaczy tanie zachwalne przez sprzedwcę amorki spełnią
http://allegro.pl/2-amortyzatory-srl-volvo-s40-i-v40-kombi-tyl-wawa-i24886
60182.html?source=oo Zapomniałem dokleić linka :)

Właśnie w ostatnią sobotę zmieniłem amortyzatory tylne - wybrałem Kayaby, bo do lagi szły na pierwszy montaż (z resztą te, które dokonały żywota siedziały na tyle od nowości). Szperałem przez parę dni po forach i generalnie na Kayaby było najmniej narzekania. Natomiast o srl-ach do lagi ludzie w przeważającej większości pisali bardzo negatywnie... IMO warto "zaoszczędzić" wydając więcej raz a dobrze, a nie kupić srl-e i za kilkadziesiąt kilometrów (a opisywano i takie przypadki) zapłacić po raz drugi, tym razem za KYB-y :)
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
laga 1.9 dCi