Data: 2012-08-09 01:48:27 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
jakie amortyzatory wybrać? | |
On Wed, 8 Aug 2012 13:11:40 +0000 (UTC), mohonk wrote:
Witam Szanowne Grono, Oklapnięcie to raczej efekt udeptania sprężyn niż padu amortyzatorów. Chociaż jak gazowy amortyzator straci ciśnienie to też samochód trochę opada. Generalnie jest to tak, że jak samochód oklapł statycznie (tzn. po prostu stoi bliżej ziemii niż kiedyś), to stawiam na sprężyny. Natomiast jak wysokość jest normalna, ale tył się buja (np. uderza o przejeżdżane śpiące policjanty o które kiedyś nie uderzał) no to amortyzatory. Do mojego auta (Suzuki) znalazłem w sklepie internetowym amortyzatory takich marek: Kayaba za 231 zł/szt., Magnum za 196 zł/szt., Nipparts 196 zł/szt. i JC Auto za 135 zł/szt. Z tego zestawu polecałbym KYB. Nie chcę, żeby warsztat mnie na coś naciągnął a żadna z nazw nic mi nie mówi. Czy ktoś może podpowiedzieć, które części wybrać? Rozumiem, że amortyzatory trzeba wymieniać parami? A może powinienem szukać jakichś innych firm? Tak, w zawieszeniu wszystko parami, ale mam wrażenie że Ty potrzebujesz nie amortyzatorów a sprężyn. |
|
Data: 2012-08-09 08:18:13 | |
Autor: mohonk | |
jakie amortyzatory wybrać? | |
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):
Dokładnie to wygląda tak, że lewa strona z tyłu siedzi niżej niż prawa strona. Kiedy samochód złapać za relingi i pociągnąć w dół to prawa strona "odbija" a lewa minimalnie. Pozdrawiam mohonk -- |
|
Data: 2012-08-09 12:49:17 | |
Autor: Maciek | |
jakie amortyzatory wybrać? | |
W dniu 2012-08-09 10:18, mohonk pisze:
Dokładnie to wygląda tak, że lewa strona z tyłu siedzi niżej niż prawa strona. Kiedy samochód złapać za relingi i pociągnąć w dół to prawa strona "odbija" a lewa minimalnie.Sprawdź, czy w jednej sprężynie się skrajny zwój nie ukruszył. -- Pozdrawiam Maciek |
|