jakie autko za ok 3-5tys :)

Data: 2009-10-06 22:37:15
Autor: Adam Szewczak
jakie autko za ok 3-5tys :)

Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hag6mk$cqk$1mx1.internetia.pl...
Sporo ostatnio takich tematów to i ja napisze. Może niedługo będę musiał kupic drugie super tanie autko. Chciałbym żeby nie był to zabytek i jako tako woził lokalnie dupę do pracy. W tym momencie jako pomysły mam Felicie, Nexie i Espero. Wszystkie ok 97r. Ewentualnie kurduple wielkości CC ale wolałbym nie :)

Jakieś inne pomysły?

PS: Sierra, wiem. Ale wolałbym coś młodszego ;)

-- Pozdr
Scyzoryk
Almera n16

    Polo 1.4D w bdb stanie.

PZDr
Adam

Data: 2009-10-07 00:44:10
Autor: złoty
jakie autko za ok 3-5tys :)
Adam Szewczak pisze:

[...]

....a ja sie nie zgodze. Unikaj diesli w tej cenie (no chyba, ze masz pewnosc co do ich stanu). Jesli juz - to benzynowe Polo. Aczkolwiek - choc nigdy nie mialem - wolalbym rozgladac sie za espero w tej cenie. Jest wieksza szansa na trafienie w  dobrym stanie za te nieduze pieniazki...

pzdr
A.

Data: 2009-10-07 20:17:42
Autor: Adam Szewczak
jakie autko za ok 3-5tys :)

Użytkownik "złoty" <goldnoname@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hagh7s$9hg$2inews.gazeta.pl...
Adam Szewczak pisze:

[...]

    Ja nie mialem pewnosci, ot pojechalem i kupilem. Fakt ze zaplacilem 4500 (duzo) ale sie oplacalo.

PZDr
adam

Data: 2009-10-07 10:30:06
Autor: krzysiek82
jakie autko za ok 3-5tys :)
Adam Szewczak pisze:

   Polo 1.4D w bdb stanie.

PZDr
Adam

polo 1.4 raczej nie może być w bardzo dobrym stanie z racji wieku :) no chyba, że stało te wszystkie lata.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-07 20:16:15
Autor: Adam Szewczak
jakie autko za ok 3-5tys :)

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:hahk67$9ds$2nemesis.news.neostrada.pl...
Adam Szewczak pisze:

[...]

    Moj ma 17 lat i nie boje sie nim pojechac gdzis za granice. Albo w ogole na dluzszy wypad ;)

PZDr
Adam

Data: 2009-10-07 22:37:39
Autor: J.F.
jakie autko za ok 3-5tys :)
On Wed, 7 Oct 2009 20:16:15 +0200,  Adam Szewczak wrote:
   Moj ma 17 lat i nie boje sie nim pojechac gdzis za granice. Albo w ogole na dluzszy wypad ;)

A czego tu sie bac, najwyzej zostawi sie w rowie i kupi drugi, nowszy
:-)

J.

Data: 2009-10-07 11:14:45
Autor: Bartek
jakie autko za ok 3-5tys :)
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hag9po$97k$1news.onet.pl...

[...]

chętnie. znajdziesz mi w tej cenie w dobrym stanie?
wystarczy by blacha byla ok i silnik. zawieszenie sobie zrobie.;)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

jakie autko za ok 3-5tys :)