jakie autko za ok 3-5tys :)

Data: 2009-10-06 22:53:58
Autor: tuMEk
jakie autko za ok 3-5tys :)
Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hag6mk$cqk$1mx1.internetia.pl...
Sporo ostatnio takich tematów to i ja napisze. Może niedługo będę musiał kupic drugie super tanie autko. Chciałbym żeby nie był to zabytek i jako tako woził lokalnie dupę do pracy. W tym momencie jako pomysły mam Felicie, Nexie i Espero. Wszystkie ok 97r. Ewentualnie kurduple wielkości CC ale wolałbym nie :)

Jakieś inne pomysły?

PS: Sierra, wiem. Ale wolałbym coś młodszego ;)

-- Pozdr
Scyzoryk
Almera n16

jezdzilem i mialem fele i espero. nexie ma moj tata. tak wiec znam te trzy modele z wlasnej praktyki. z tej trojki wybralbym espero 1.5 z LPG z malym "ale" chodzi o korozje progow, drzwi i pod zderzakiem. Najwygodniejsze z nich i najbardziej wypasione. mialem 1997 wersje koreanska , palila max 11L na instalacji 2 gen. Nexia to klasa nizej [ odczuwalnie] . felka to poprostu dobry ale kosztowny w naprawach woz drabiniasty na drewnianych kolach. w sepero byla w tych latach samowolka i byly rozne modele , wybieraj bez klimy [ i tak do dupy, mechaniczna i droga ] ale ze wspomaganiem kierownicy.czesci bardzo tanie , na allegro juz wogole taniocha.

--
pozdro
tumek

jakie autko za ok 3-5tys :)