jakie auto, co duzo pali?

Data: 2010-01-11 16:23:07
Autor: Hinek
jakie auto, co duzo pali?

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał

Potrzebuje kupic auto, które bardzo dużo pali i ma duzy zbiornik
paliwa (nimum 70l),  i musi byc niedrogie, wrecz tanie, niekonieczine na chodzie.

To bedzie dobre: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1172886
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-01-11 16:42:29
Autor: Amir
jakie auto, co duzo pali?

To bedzie dobre: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1172886
Pozdr

super, ale za drogi i kat B prawka nie starczy

realnie do 5k

Data: 2010-01-12 13:06:30
Autor: szymo
jakie auto, co duzo pali?
Data: 2010-01-12 13:10:27
Autor: szymo
jakie auto, co duzo pali?
Ewentualnie coś z tego typu

http://moto.allegro.pl/item877698911_mazda_rx_7.html

spalanie w mieście minimum 17/100 przy jeździe troszkę szybszej 24L/100

Data: 2010-01-12 13:12:34
Autor: szymo
jakie auto, co duzo pali?
Data: 2010-01-13 09:50:22
Autor: Amir
jakie auto, co duzo pali?

Tutaj w wersji beznakładowej

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10808718

1.3l silnik? to duzo pali?

Data: 2010-01-13 11:33:44
Autor: Mariusz Chwalba
jakie auto, co duzo pali?
On Wed, 13 Jan 2010 09:50:22 +0100, Amir <didotom@gazeta.pl> wrote:

Tutaj w wersji beznakÂładowej

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10808718

1.3l silnik? to duzo pali?

Bo to silnik Wankla:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_z_tłokiem_obrotowym

Ponoć i 17l pociągnie. Możesz też poszukać Mercedes w126/560 -
ten i z 40l wyssa, jak ciężką nogę masz. W bardziej lajtowej wersji
(420) to nawet znam jedną na sprzedaż. Jeśli Cię interesuje - na maila.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-01-13 12:09:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
jakie auto, co duzo pali?
Hello Mariusz,

Wednesday, January 13, 2010, 11:33:44 AM, you wrote:

[...]

Bo to silnik Wankla:

        http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_z_tłokiem_obrotowym

Taki link:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_z_t%C5%82okiem_obrotowym
jest przyjaźniejszy dla starszych czytników.

[...]

--
Best regards,

Data: 2010-01-13 15:17:09
Autor: szymo
jakie auto, co duzo pali?
Amir pisze:
Tutaj w wersji beznakładowej

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10808718

1.3l silnik? to duzo pali?
ja jak pojechałem sobie nalać za dyche to ze stacji nie odjechałem :) serio !

To żłopie!

a jak natankowałem na maksa żeby sprawdzić ile chleje to wyszło mi 24litry / 100 km przy agresywniejszej jeździe a normalnie koło 18tu,

Data: 2010-01-11 18:07:17
Autor: Kazik
jakie auto, co duzo pali?
Hinek pisze:
To bedzie dobre: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1172886
> [ZIL z naczepa do rakiet]

Piekne auto, na aktualna zime jak znalazl!

Data: 2010-01-11 19:23:00
Autor: pluton
jakie auto, co duzo pali?
To bedzie dobre: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1172886

3 tysiace przebiegu od 1988 roku ? Chyba Hans w niedziele po rakiety tylko
jezdzil.

Nullification

Data: 2010-01-11 20:01:40
Autor: Waldek Godel
jakie auto, co duzo pali?
Dnia Mon, 11 Jan 2010 19:23:00 +0100, pluton napisał(a):

To bedzie dobre: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1172886

3 tysiace przebiegu od 1988 roku ? Chyba Hans w niedziele po rakiety tylko
jezdzil.

A to jest nawet bardzo możliwe. A nawet tylko raz w roku na poligon.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-12 00:28:40
Autor: ksoniek
jakie auto, co duzo pali?
3 tysiace przebiegu od 1988 roku ? Chyba Hans w niedziele po rakiety tylko
jezdzil.

A to jest nawet bardzo możliwe. A nawet tylko raz w roku na poligon.

takie samochody to dużo stoją - dowiózł rakiety i czeka

http://powiatowa.info
http://nzozrodzina.org

jakie auto, co duzo pali?