jakie auto dla kobiety

Data: 2011-04-03 10:02:59
Autor: fuen
jakie auto dla kobiety
< Ma być głównie do miasta, ale trasy do 100km żona też zalicza.

jesli do miasta...... to auto potrzebne na dziury i krawężniki
do tego jesli czasami trzeba wyjechać poza miasto to
potrzebne jest auto mocniejsze ze względu na wygodę wyprzedzania
i większe ze względu na komfort

uwzględniając twoje kryteria ja bym wybrał takie auto:
http://otomoto.pl/dacia-duster-1-6-16v-110km-dealer-C12148413.html

Data: 2011-04-03 19:53:00
Autor: kml
jakie auto dla kobiety

Użytkownik "fuen" <fuen[spam]@wp.pl> napisał w wiadomości news:in99ja$lkt$1news.dialog.net.pl...

uwzględniając twoje kryteria ja bym wybrał takie auto:
http://otomoto.pl/dacia-duster-1-6-16v-110km-dealer-C12148413.html

Tylko niech najpierw zobaczy środek oraz jak to jest poskładane.

kml

jakie auto dla kobiety