jakie auto dla kobiety

Data: 2011-04-04 07:47:31
Autor: Scyzoryk
jakie auto dla kobiety

poszukuje auta dla kobiety do max 40tys. zł - najlepiej nowe. Może jakieś typy. Ma być głównie do miasta, ale trasy do 100km żona też zalicza.

Grande Punto
Suzuki Swift
Hyundai i20

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2011-04-04 09:42:54
Autor: WojtekS
jakie auto dla kobiety
Z małych ja bym dodał jeszcze C1/107Aygo
Pzdr
WojtekS

Data: 2011-04-04 16:00:31
Autor: Yogi\(n\)
jakie auto dla kobiety
Użytkownik "WojtekS" <wojteks@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d99767a$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
Z małych ja bym dodał jeszcze C1/107Aygo

Mam doświadczenia z aygo - porządnie wykonane i zwrotne, na miasto idealne, pali 4,8/100 km.
Na trasy - raczej odpada, tj. raz w miesiącu można, ale tylko do 100 km ;-)
Cena - od 30 tys., ale pamiętać nalezy, że za taka kwotę dostajemy golasa. Klima zdaje się 3,5 tysiąca.
No i płacimy tylko za pół auta, druga połowa została w fabryce w Kolinie. ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

jakie auto dla kobiety