jakie auto do 5000 zł?

Data: 2011-01-24 16:15:53
Autor: Kuba \(aka cita\)
jakie auto do 5000 zł?

Użytkownik "newsy" <sch30@WYTNIJWSTAWKEANTYSPAMOWAop.pl> napisał w wiadomości news:ihk0hu$do0$1mx1.internetia.pl...
Jak w temacie, co możecie polecic a co odradzic?
Moje wymagania: standardowo - mało awaryjny, tani w eksploatacji itp, większy od seicento, raczej benzyna + lpg.
Zastanawiałem się nad Lanosem lub Matizem. Co o tym sądzicie? Jakieś inne propozycje?

ponad pół roku temu kupilem Megane MK1ph1
1,6LPG 90KM
klima, el szyby, cent zamek.
Spalanie 8-10l LPG
Na trasie 7,5litra LPG przy zupełnie normalnej jeździe.

Części smiesznie tanie, auto całkiem przyjemne w prowadzeniu. Opony zimowe (nowe) kupilem po 120zł/szt :)
Dodatkowo jak na tą klase auta jedzie całkiem żwawo, ma baardzo dynamiczny dół (oczywiście mówimy o aucie <100KM i silniku 1,6 8V - jednak naprawde jedzie praktycznie od 1200RPM)

Jest wygodne, pojemne, stosunkowo ciche.

W cenie do 5 kPLN mozna znaleźć sporo egzemplarzy, mnie sie udało z LPG i klimą (sprawną :D )

Z perspektywy przejechanych ok 15tys km przesiadłem sie na swój samochod, a ten zamiast sprzedać (bo taki byl wstępny plan) zostawiłem swojej dziewczynie.

Naprawde polecam ( i nie słuchaj ludzi mówiących "nie kupuj samochodów na F")

Standardowe wady są stosunkowo łatwe do usunięcia i wystarczy to zrobić raz. Ja po kupnie wymieniłem nagrzewnice (400zł nowa nagrzewnica wraz z robocizną).
Końcówka drążka 40-50 zł, termostat 50 zł itd. Częsci na każdym rogu.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-01-24 17:02:13
Autor: Jakub Witkowski
jakie auto do 5000 zł?

Standardowe wady są stosunkowo łatwe do usunięcia i wystarczy to zrobić raz.

a zresztą w tak starym egzemplarzu wszystkie cewki sa już na pewno wymienione na sensowne :)

Data: 2011-01-24 17:48:14
Autor: Kuba \(aka cita\)
jakie auto do 5000 zł?

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:ihk7q5$rjs$2news2.ipartners.pl...

Standardowe wady są stosunkowo łatwe do usunięcia i wystarczy to zrobić raz.

a zresztą w tak starym egzemplarzu wszystkie cewki sa już na pewno wymienione na sensowne :)

pewnie tak ;-)
Ja póki co nie mam problemu.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-01-24 21:36:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jakie auto do 5000 zł?

Standardowe wady są stosunkowo łatwe do usunięcia i wystarczy to
zrobić raz.

a zresztą w tak starym egzemplarzu wszystkie cewki sa już na pewno
wymienione na sensowne :)

W tym przypadku chyba na "Denso"wne. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-25 16:06:38
Autor: tor
jakie auto do 5000 zł?

a zresztą w tak starym egzemplarzu wszystkie cewki sa już na pewno wymienione na sensowne :)

On ma silnik 8 zaworowz 1cewką. Cewki, szt. 4 wymieniało się w 16V :D

Pozdrawiam
 Tor

jakie auto do 5000 zł?