jakie auto kupić?

Data: 2016-10-26 09:03:38
Autor: szerszen
jakie auto kupić?
On Wed, 26 Oct 2016 08:03:57 +0200
PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

fokus przecieka podczas deszczu - Forum Ford Club Polska

Nie określiłes ceny, ale problem był jedynie w jedynkach i był bardzo łatwy do usunięcia. Ciekło tylko podczas mega ulewnych deszczy przez filtr kabinowy o ile mnie pamięć nie myli. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-10-26 22:06:24
Autor: Uncle Pete
jakie auto kupić?
Nie określiłes ceny, ale problem był jedynie w jedynkach i był bardzo łatwy do usunięcia. Ciekło tylko podczas mega ulewnych deszczy przez filtr kabinowy o ile mnie pamięć nie myli.

I to nie we wszystkich egzemplarzach. Nie mam żadnej dodatkowej uszczelki w podszybiu i nic nie cieknie. Zresztą tam jest taka konstrukcja, że nie bardzo rozumiem, jak to może przeciekać.

Natomiast miałem problem z wodą nalewającą się do oprawek żarówek podświetlenia tablicy rejestracyjnej w kombi - do usunięcia we własnym zakresie.

jakie auto kupić?