jakie auto zamiast opla omega

Data: 2009-08-26 18:16:43
Autor: Kuba \(aka cita\)
jakie auto zamiast opla omega
Zorka wydusił z siebie te słowy:

peugeot 407
passat

Zależy mi na bezawaryjności, jeżdzę w dalekie trasy, niskich kosztach
eksploatacji, komforcie podróży.

Jak ma być komfortowy choćby w przybliżeniu jak Omega .. to zostaje chyba tylko 407.
Jesli chodzi o koszty eksploatacji, zwłaszcza spalanie - to jest naprawde niezły.

Silniki HDI są naprawde niezłe, a i wyposażenie auta zwykle jest ponadprzeciętne.
Do tego po prostu mi sie podoba, ale o gustach sie nie dyskutuje.

ps. zarówno 1,6HDI 110KM jak i 2,0HDI 136KM są dobrym wyborem.
2,0HDI jest mocniejszy przy prędkościach >100km/h za to 1,6 przy prędkościach miejskich jest absolutnie wystarczająco dynamiczny.

Moj rekord minimalnego spalania na trasie na odcinku 200km (Leszno-Poznan-Leszno + km z z Poznania) 4,2l/100km
Srednio 5.7l/100km (1,6HDI SW)

ps. przed zakupem koniecznie pojedz sprawdzić stan  filtru FAP w ASO

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

jakie auto zamiast opla omega