jakie buty na motocykl?

Data: 2009-02-22 14:05:18
Autor: Bartek CBF1000A
jakie buty na motocykl?
Witam!
Dla mnie nieporozumieniem jest kupowanie niskich (czyt. troszkę powyzej kostki) butów na moto - mam dobrego kolegę co wyszedł z założenia, że w niższych będzie przyjemniej latem w upałach, wygodniej chodzić itp - traktorzysta okazał się ciut szybszy niż cebra - chłopak półtora roku utyka, dopiero teraz mają mu druta z nogi wyciągać - lekarz sam stwierdził, że jakby miał długie buty to pewnie skończyłoby się najgorzej na jakimś drobnym złamaniu

Pozdrawiam
Bartek

Użytkownik "R2" <kultart@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gnrhqf$6l7$1inews.gazeta.pl...
Szukam butów , najlepiej wodoodpornych, ale nie wyzsze niz za kostke, no i z tego co szukalem, niewiele jest takich butów, przewaznie sa buty duzo wyzsze, narazie znalazlem tylko SIDI Streetburner, ale przyznam ze wolalbym cos tanszego, czy wiecie gdzie moge znalezc wiekszy wybór butów motocyklowych nie wyzszych niz za kostke? Najlepiej on-line, jesli ktos ma jakies linki, prosze o podanie.
P.S wczoraj bylo installation lap :P
A jak tam pogoda w PL? :P

Data: 2009-02-22 06:41:34
Autor: Nikanor
jakie buty na motocykl?
On 22 Lut, 14:05, "Bartek CBF1000A" <lysyb...@wp.pl> wrote:
Dla mnie nieporozumieniem jest kupowanie niskich (...) butów
traktorzysta okazał się ciut szybszy niż cebra

Dla mnie nieporozumieniem jest kupowanie motocykla. Jakby kolega
jechał w krótkich butach Landcruiserem to by nawet kawy z kubeczka nie
uronił.

--
Nikanor
DL650

Data: 2009-02-22 14:50:25
Autor: tech. Wheelman
jakie buty na motocykl?

Użytkownik "Bartek CBF1000A" <lysyboss@wp.pl> napisał w wiadomości

lekarz sam stwierdził, że jakby miał długie buty to pewnie skończyłoby się najgorzej na jakimś drobnym złamaniu

Pogubilem sie, to byl to lekarz czy prorok ?

Do R2, popatrz jeszcze na buty Daytony, byla kilka niskich modeli, ktores nawet z goretexem.

tech.

Data: 2012-03-14 14:57:26
Autor: Riddick
jakie buty na motocykl?
tech. Wheelman napisal

[...]

W kazdym porzadnym nawet sklepie sprzedawca Ci doradzi wysokie buty a juz na pewno lekarz mial racje!!!, a jesli nadal myslisz ze prorokuje to popatrz na wheelie jak koles po upadku wyskakuje z obuwia. POdstawa to porzadna odziez- przy upadku na asfalt i rolowaniu sie  pierwsze co strzela to piszczele, nadgarstki- nie wspomne o kolanach a zycie i uklad kostny masz jeden.... kazdy mi sie dziwil dlaczego kupilem drogie buty a ja wam mowie - wypierd...sz sie raz a porzadnie i jak dobrze pojdzie jestes tylko kaleka....
http://youtu.be/LHXBu4IO_qQ

jakie buty na motocykl?