jakie buty na motocykl?

Data: 2009-02-22 15:06:11
Autor: Alti
jakie buty na motocykl?

Użytkownik "R2" <kultart@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gnrhqf$6l7$1inews.gazeta.pl...
Szukam butów , najlepiej wodoodpornych, ale nie wyzsze niz za kostke, no i z tego co szukalem, niewiele jest takich butów, przewaznie sa buty duzo wyzsze, narazie znalazlem tylko SIDI Streetburner, ale przyznam ze wolalbym cos tanszego, czy wiecie gdzie moge znalezc wiekszy wybór butów motocyklowych nie wyzszych niz za kostke? Najlepiej on-line, jesli ktos ma jakies linki, prosze o podanie.

-BMW Sneaker
-Alpinestars Ridge lub S-MX
-Falco novo
- jakis model Gaerne
W zeszłym roku tez to przerabiałem i w końcu po odwiedzieniu 2 motobazarów i wszystkich sklepów motocyklowych we Wrocławiu, kupiłem buty o normalnej, motocyklowej wysokości. Za to zmienne obuwie trzymam w szafce w pracy.

Aha i jeszcze z tych co są nie wyższe niż za kostke lecz niekoniecznie wodoodporne jest taki model Baty :
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=342635
;-)
Pozdrawiam

jakie buty na motocykl?