jakie buty... 'na po nartach'

Data: 2009-03-30 15:17:15
Autor: Mariusz Sarapata
jakie buty... 'na po nartach'

Tylko ze sa ciezkie jak cholera ( a na nartch buty to sie glownie w
plecaczku wozi).
Czy jest cos innego godnego uwagi?

zobacz na buty firmy ICEBUG

pozdr.,
Mariusz

Data: 2009-03-31 08:11:17
Autor: bans
jakie buty... 'na po nartach'
Mariusz Sarapata pisze:

zobacz na buty firmy ICEBUG

http://www.icebug.pl/

Rok temu widziałem kilka modeli w katowickim Go-Sporcie.

--
bans

Data: 2009-03-31 12:31:48
Autor: pwz
jakie buty... 'na po nartach'
bans pisze:
Mariusz Sarapata pisze:

zobacz na buty firmy ICEBUG

http://www.icebug.pl/

Rok temu widziałem kilka modeli w katowickim Go-Sporcie.

Strasznie drogie. Ja w ich cenie kupiłem typowe "ponartowe" (nawet szyte w stylu butów Snowboardowych) Salomony. Cieplutkie, lekkie, niesamowicie wygodne i z podeszwą antypoślizgową.
pwz

Data: 2009-03-31 17:24:16
Autor: Titus Atomicus
jakie buty... 'na po nartach'
In article <gqscnd$h2$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

Mariusz Sarapata pisze:

> zobacz na buty firmy ICEBUG

http://www.icebug.pl/

Rok temu widziałem kilka modeli w katowickim Go-Sporcie.

Jeszcze co do icebugow. Ja rozumiem ze szwedzka jakosc i takie tam.
Ale nie rozumiem, gdzie mozna w tym chodzic. No chyba ze po Cortinie albo Krupowkach. Zreszta do zwyklego narciarskiego stroju pasuja jak kwiatek do korzucha.

TA

Data: 2009-04-01 07:48:22
Autor: bans
jakie buty... 'na po nartach'

Jeszcze co do icebugow. Ja rozumiem ze szwedzka jakosc i takie tam.
Ale nie rozumiem, gdzie mozna w tym chodzic. No chyba ze po Cortinie albo Krupowkach.

Od kiedy ty taki lansiarz jesteś? :P
Ja uważam, że akurat w przypadku strojów, które mają być funkcjonalne wygląd schodzi na drugi plan.

stroju pasuja jak kwiatek do korzucha.

Litości!!!
Kożucha!

--
bans

Data: 2009-04-01 10:59:14
Autor: Titus Atomicus
jakie buty... 'na po nartach'
In article <gquvof$ol9$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]
Ja uważam, że akurat w przypadku strojów, które mają być funkcjonalne wygląd schodzi na drugi plan.

A ja mialem nadzieje, ze przy takiej roznorodnosci produktow w sklepach mozna pokusic sie o znalezienie czegos funkcjonalnego i podobajacego sie.
Inaczej ten caly kapitalizm to lipa jest.

> stroju pasuja jak kwiatek do korzucha.

Litości!!!
Kożucha!

A fakt. Przepraszam. Nie wiem jak to sie stalo.
:-(

TA

Data: 2009-04-01 11:54:24
Autor: Olin
jakie buty... 'na po nartach'
Dnia Wed, 01 Apr 2009 10:59:14 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

A ja mialem nadzieje, ze przy takiej roznorodnosci produktow w sklepach mozna pokusic sie o znalezienie czegos funkcjonalnego i podobajacego sie.
Inaczej ten caly kapitalizm to lipa jest.

W socjalizmie, "po nartach", założyłoby się trampki, model "czereśniak" i
nikt nie trudziłby się poszukiwaniem funkcjonalności; zwłaszcza w
Internecie, bo Internetu by i tak nie było.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymaja sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali szescdziesiat procent, a zonaci trzydziesci procent."
sw. Tomasz z Akwinu
(Summa Theologiae 2-2 q.152)

Data: 2009-04-01 12:14:11
Autor: Titus Atomicus
jakie buty... 'na po nartach'

napisał(a):

> [...]

nikt nie trudziłby się poszukiwaniem funkcjonalności; zwłaszcza w
Internecie, bo Internetu by i tak nie było.

No nie. Byly wlasnie buty m-ki Relax. I Relax 2. Mozne tez bylo chodzic w himalajach albo 'adidasach'.

TA

jakie buty... 'na po nartach'