jakie buty w wysokie góry? La Sportiva czy Meindl? Pomóżcie

Data: 2012-06-30 16:46:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jakie buty w wysokie góry? La Sportiva czy Meindl? Pomóżcie
Bartek, Sat, 30 Jun 2012 16:04:25 +0200, pl.rec.gory:
w góry, na lód (Alpy, Andy, ale i z nadzieją na wspinaczki ok 7.000 m npm) z tych dwóch modeli, jakie są Wasze rekomendacje czy doświadczenia?

Lasportiva Pamir
http://www.e-pamir.pl/0,4058,la-sportiva-buty-lasportiva-pamir.html

Z tym modelem doświadczenia nie mam, ale moje LaSportivy kupione jakiś czas
temu były absolutnie do rzyci i mam uraz do marki (choć przyznaję, że model
nie był jakiś wybitny - Nevada. Mimo GoreTexu wodoodporność na poziomie
sandałów, buty po roku używania nadal obcierały, etc)...

Meindl Engadin MFS
http://www.e-pamir.pl/0,3670,meindl-buty-meindl-engadin-mfs.html

....a z drugiej strony, wszyscy znajomi, którzy mają Meindle bardzo sobie je
chwalą, tak latem, jak zimą. Z tego, co kojarzę to jeden kolega ma
dokładnie takie Meindle i dość wysoko w nich łaził (choć nie po 7000 m
npm).

--
Pozdrowienia,

jakie buty w wysokie góry? La Sportiva czy Meindl? Pomóżcie