[OT] jakie czasopismo?

Data: 2009-08-01 16:23:34
Autor: Tomaszek
[OT] jakie czasopismo?
BQB pisze:
Kiedyś czytałem Chip'a, chciałbym poczytać czasem coś ciekawego, nowego.  Jednocześnie interesują mnie dołączane programy do tych czasopism - pełne wersje, jakie czasopismo byście polecili?

Co jakiś czas pojawia się tu ktoś z takim problemem jak Ty i najczęściej dostaje takie odpowiedzi, jakie Ty dostałeś poniżej. Rynek czasopism komputerowych tak naprawdę zdycha i nie wiem czy jest śmierć do końca naturalna. Oczywiście internet nie ułatwia bytu czasopismom papierowym, ale bez przesady. Skoro w kioskach leży tyle szmatławców, to mogłoby się teoretycznie pojawić coś dla zaawansowanych użytkowników.

Do przejrzenia nadaje się Next, pozostałe pisma naprawdę straszą błędami, niechlujstwem piszących. Nawet Next nie jest warty, żeby kupować go co miesiąc, ani już tym bardziej zamawiać prenumeratę. Takie czasy drogi panie ;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-01 18:15:11
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
[OT] jakie czasopismo?
On Sat, 01 Aug 2009 16:23:34 +0200, Tomaszek <tomaszek@judeland.pl>
wrote:

[...]

Next wszedl w pewna nisze ale niesty upodabnia sie ostatnio do Chipa i
PCWK. Plus jest taki ze zrezygnowali z CD/DVD co zmniejszylo im cene
do poziomu Komputer Swiat i okolice a poziom jednak pozostal.

Ja specyficznie z polskich gazetek czytuje dosc regularnie Linux Plus,
Linux Magazne i NetWorlda. Ale szczerze pwoeim ze to raczej w podrozy
dla zabicia czasu a nie jako glowen zrodlo informacji.

Zdrowko

[OT] jakie czasopismo?