jakie długie spodnie termoaktywne/kalesony

Data: 2011-01-26 10:32:09
Autor: pHarry
jakie długie spodnie termoaktywne/kalesony
Craft to raczej slynie z trwalosci. Samo to ze mozna go prac w 95st
cos juz swiadczy. Ja mam go za krotko zeby to stanowczo stwierdzic,
ale taka jest "fama". Natomiast zauwazylem, ze nowe wyroby, nie
pakowane w te "stojace" pudelka, sa jakby gorszej jakosci. Niby tez
robione na Litwie, ale jakos na oko wygladaja gorzej. I szybciej
nabieraja zapaszku, wrecz nawet po praniu "cos" w nich czuc.

Prawda jest ze Craft Pro Zero jest super cienki i lekki. Prawie nic
nie grzeje. Jego zadaniem jest jak najlepsze odprowadzanie wilgoci od
skory.

Wczesniej mialem wlasnie jakas "srebrna nitke" z Allegro, ale nie
Attique. Co z tego ze grubsze, jesli nieporownywalnie bardziej od
Crafta trzymalo to wilgoc. I skurczylo sie po paru praniach w 40st. I
oczywiscie bylo przykrotkie na moje chude ksztalty, Craft nie ma tego
problemu.

jakie długie spodnie termoaktywne/kalesony