jakie dobre wycieraczki online

Data: 2017-05-25 23:58:10
Autor: Adam
jakie dobre wycieraczki online
W dniu 2017-05-25 o 18:55, ddddddddddddd pisze:
Witam,
jakie warto kupić wycieraczki (jeśli ma to znaczenie to do Fiata Scudo
II) i gdzie je kupować online (nie mam czasu jeździć po sklepach, ale
nie chcę też kupić leżących na magazynie 2 lata, bo guma już nie będzie
najlepsza)

Przez kilka ostatnich lat kupowałem w dam-tech.pl
Kupowałem Bosch Aerotwin dla różnych swoich samochodów i dla klientów.

Ale rzadko kupuję, bo skubane wytrzymują po kilka lat zanim zaczną smużyć lub podskakiwać.

Zwrócę tu uwagę, że niby takie same Aerotwiny kupowane w jakichś marketach zwykle po roku czasu nadają się do wymiany.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-05-26 06:00:39
Autor: Budzik
jakie dobre wycieraczki online
Użytkownik Adam a.g@poczta.onet.pl ...

dam-tech.pl

strona się nie otwiera...

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2017-05-26 12:02:48
Autor: Adam
W dniu 2017-05-26 o 08:00, Budzik pisze:
Użytkownik Adam a.g@poczta.onet.pl ...

dam-tech.pl

strona się nie otwiera...

Istotnie, jakiś problem.

Ostatni zapis ich strony:

http://web.archive.org/web/20161009031316/http://www.dam-tech.pl/

Dzięki niemu widzę, że są też na Allegro:

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4221817&order=p

user: meteorr1

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-05-27 00:16:15
Autor: Kris
W dniu piątek, 26 maja 2017 12:02:52 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]

Ostatni zapis ich strony:

http://web.archive.org/web/20161009031316/http://www.dam-tech.pl/

Dzięki niemu widzę, że są też na Allegro:

http://allegro.pl/wycieraczki-valeo-first-fiat-multipla-1999-2010-i6380197476.html
Ok 50złza wycieraczki do multipli
Nieźle
Kupuję takie za 25zł i kilka lat wytrzymują
http://allegro.pl/wycieraczki-plaskie-advance-bmw-x5-fiat-multipla-i6818090687.html

Data: 2017-05-27 14:00:36
Autor: Budzik
jakie dobre wycieraczki online
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Kupuję takie za 25zł i kilka lat wytrzymują
http://allegro.pl/wycieraczki-plaskie-advance-bmw-x5-fiat-multipla-i681
8090687.html

Tez wychodze z założenia ze lepiej kupić tansze i wymienić raz do roku.
Musze te wypróbować przy okazji :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2017-05-27 09:17:54
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
[...]

Najlepiej kupić same gumki i wymieniać dwa razy do roku za tą samą cenę co
całe pióra raz do roku :-)

Data: 2017-05-27 15:00:35
Autor: Budzik
jakie dobre wycieraczki online
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

E tam, przy cenie 25zł za komplet...?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2017-05-27 14:00:29
Autor: Pszemol
[...]

Ja w USA płacę $6/sztukę. Oryginalne w ASO Hondy.
Ty kupujesz jakąś podróbę i cieszysz się, że masz 5zł taniej :-)

Data: 2017-05-27 21:11:57
Autor: Kaczin
W dniu 27.05.2017 o 21:00, Pszemol pisze:
[...]

Ależ z ciebie spryciarz! Poznań czy Kraków?
Bo wiesz, my tu w Polsce, o takich drobniakach nawet nie myślimy ;-)

--
Kaczin

Data: 2017-05-27 21:52:37
Autor: Pszemol
Kaczin <jaka857@poczta.interia.pl> wrote:
[...]

Kraków :-P

Masz prawo nie myśleć o drobniakach - masz prawo zostawić nawet 100zł
napiwku jak chcesz :-))) Ale ja wolę kupić tanie i dobre, wymienić dwa razy
w roku i nie martwić się szybą. Tu widzę niektórzy testują "ile lat ta od
Boscha wytrzyma" :-)

Data: 2017-05-27 22:00:34
Autor: Budzik
jakie dobre wycieraczki online
Użytkownik Kaczin jaka857@poczta.interia.pl ...

[...]

Mow za siebie! (Poznań) ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2017-05-27 22:00:34
Autor: Budzik
[...]

Nie wiem co tam kupujesz za te 12$ ale ja kupuję przyzwoitej jakosci i profilaktycznie raz na rok zmieniam, chociaz ostatnio w ducato zmienialem po około poltora roku i jakis 160kkm. A ze u was w ASO jest tanio to wiele z naszym rynkiem wspolnego nie ma.

Z ciekawości - odginaja blaszki na piórach i zmieniaja same gumki?
A co z wycieraczkami bezszkieletowymi? --
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2017-05-27 22:47:24
Autor: Pszemol
[...]

To akurat jest cena przez fabryke narzucana, nie ASO.

Z ciekawości - odginaja blaszki na piórach i zmieniaja same gumki?

Nic nie odginają. Wiesz jak u japończyka pióra wycieraczek wyglądają? Gumka
ma taki sprytny profil ze na przekroju ma w jednym koncu taki trójkącik.
Przy wkładaniu ten trójkącik działa jak zatrzask/klin: wchodzi wąskim
koncem i się solidnie zatrzaskuje. Przy wyciąganiu starej musisz gumkę
naciągnąć, od naciągnięcia trójkącik się deformuje (zwęża) i możesz wyjąć
stare gumki bez wyginania niczego. Przyjrzyj się kiedyś jak będziesz miał
okazję.

A te dwie podłużne listwy nadające gumce sztywność są u japońców z
nierdzewki, niezniszczalne.
Nie tak jak niemieckie u Boscha Aerotwin ze zwykłej stali, pomalowane...
niemiecka tandeta panie :-)))
Ale gumkę samą i w takich wymienisz taniej niż kupować całe nowe pióra.

A co z wycieraczkami bezszkieletowymi?

Nie wiem co masz na myśli... jakieś monolityczne wynalazki na zimę?

Data: 2017-05-28 06:56:03
Autor: Cavallino
W dniu 28-05-2017 o 00:47, Pszemol pisze:
[...]

Innych w Polsce od dawna się nie stosuje.
Praktycznie tylko jakieś nastoletnie wraki mają takie wycieraczki o których piszesz.

Data: 2017-05-28 19:39:54
Autor: Pszemol
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
[...]

:-) Moja 2007 Acura - 10-letni piękny "wrak"  na przykład...

Musze popatrzec na nowe auta tutaj i przyczaję jakie mają wycieraczki...

Data: 2017-05-29 07:09:08
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:ogf92a$cdb$1dont-email.me...
[...]

OK, wczoraj wieczór widziałem się z koleżanką, która w tym miesiącu
kupiła nówkę Hondę HR-V i ma pióra wycieraczek które wyglądają
tak samo jak te moje Aerotwiny w Passacie. Czyli bezszkieletowe :-)
Ciekawe czy to była dodatkowa opcja w ASO czy fabryczny standard.
Koleżanka niestety niezbyt kumata w te klocki, nawet była zdziwiona
gdy zauważyłem że ma różowe klosze od tylnych migaczy (żarówki
żółte ale klosze zamiast białych lub żółtych ma różowe).

Data: 2017-05-28 07:00:52
Autor: Budzik
jakie dobre wycieraczki online
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

A co z wycieraczkami bezszkieletowymi?

Nie wiem co masz na myśli... jakieś monolityczne wynalazki na zimę?

A nie mozesz sobie w google wpisac?
Ale w sumie to przygladam się i one tez maja chyba osobno gumki...

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2017-06-03 19:58:40
Autor: jerzu.xyz
jakie dobre wycieraczki online
On Sun, 28 May 2017 07:00:52 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Ale w sumie to przygladam się i one tez maja chyba osobno gumki...

Chyba tak, ale nie widziałem samych gumet do takich wycieraczek. Ja kupuję Valeo First w Selgrosie. Do Focusa komplet wychodzi coś koło
50 zł. Do Mastera jakieś 60. Renówka ma spryskiwacze na wycieraczkach,
ale ominąłem to kupując same spryski zakładane na ramiona wycieraczek.
I teraz mogę kupować dowolne, bo dedykowane do Renaulta kosztują około
60 zł. ale za sztukę.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-06-03 19:01:02
Autor: Budzik
jakie dobre wycieraczki online
Użytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

[...]

U mnie w masterze własnie się obydwa odkleiły (wycieraczki maja kilka miesiecy) i stwierdzilem ze chyba je zostawie i kupie nastepne zwykłe wycieraczki. Ale chyba cały komplet kosztował ok 70zł.
:)
Ale jeszcze nie obadałem czy tak sie da, zwłaszcza do bezszkieletowych bedzie chyba ciezko przymocować...

A jakie wtryski kupiłes?

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2017-06-03 21:08:02
Autor: jerzu.xyz
jakie dobre wycieraczki online
On Sat, 3 Jun 2017 19:01:02 +0000 (UTC), Budzik

http://allegro.pl/zestaw-spryskiwaczy-na-ramie-wycieraczki-master-i6684682416.html

Data: 2017-06-04 09:57:15
Autor: Budzik
jakie dobre wycieraczki online
Użytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

http://allegro.pl/zestaw-spryskiwaczy-na-ramie-wycieraczki-master-i6684
682416.html

dzieki

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2017-05-27 16:27:52
Autor: zhbick

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogc1js$sog$3@dont-email.me...

Najlepiej kupić same gumki i wymieniać dwa razy do roku za tą samą cenę co
całe pióra raz do roku :-)

A gdzie się da same gumki kupić? W każdym motoryzacyjnym sprzedawca stęka, że nie ma...

Data: 2017-05-27 13:59:36
Autor: Pszemol
"zhbick" <nie@podam.tu> wrote in message news:59298cdf$0$15210$65785112news.neostrada.pl...
Najlepiej kupić same gumki i wymieniać dwa razy do roku za tą samą cenę co
całe pióra raz do roku :-)

A gdzie się da same gumki kupić?
W każdym motoryzacyjnym sprzedawca stęka, że nie ma...

Ja do swojej Hondy kupuję w ASO Hondy.
W USA same gumki do oryginalnych piór kosztują $6/sztuka.
Z wymianą.

Data: 2017-05-27 21:00:34
Autor: Budzik
[...]

Wy tam macie w sumie smieszne ceny usług w ASO jak pamietam, jak pisałes kiedys ile kosztuje wymiana oleju i filtrów.
U nas w ASO to bys pewnie ze stówke zapłacił. I nikt by pewnie w wymiane gumek się nie bawił.
Dlatego lepiej kupic za ok 30zł nowy zestaw. A montaz do specjalnie trudnych nie nalezy :) --
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
zmienić,  odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić,  i szczęścia,
aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło."  Stephen King

Data: 2017-05-27 21:52:37
Autor: Pszemol
[...]

Ceny usług w ASO są chorndalnie drogie, ok $150 za roboczogodzinę. To samo
ceny części.

Wymiana oleju to wyjątek - to jest przynęta aby przywabić niczego
niespodziewającego się, bogu ducha winnego klienta aby im przywiózł
ukochane auto na okresowe szukanie dziury w całym i dzielenia włosa na
czworo.

Przyjeżdzasz na zmianę oleju za $19.99 a wyjeżdzasz zapłaciwszy $3000 za
nowe półośki, klocki i tarcze hamulcowe i komplet nowych opon. :-))

Dlatego lepiej kupic za ok 30zł nowy zestaw. A montaz do specjalnie trudnych nie nalezy :)

Całych piór? Owszem. Ale same gumki wymienić to już trzeba się więcej
nagłówkować :-)

Data: 2017-05-28 07:00:52
Autor: Budzik
[...]

Czyli tanie sa tylko oleje i wycieraczki? Zawsze coś...

Dlatego lepiej kupic za ok 30zł nowy zestaw. A montaz do specjalnie trudnych nie nalezy :)

Całych piór? Owszem. Ale same gumki wymienić to już trzeba się więcej
nagłówkować :-)

No własnie, wiec po co utrudniac sobie zycie. :) --
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
Molier

Data: 2017-05-28 19:37:45
Autor: Pszemol
[...]

Poto aby było taniej i dobrze.
A nie aby było tanio ale byle jak.

Nie piszę że jest to trudna wymiana - po prostu warto aby Ci ktos pierwszy
raz pokazał, tak jak mi pokazał facio który mi je pierwszy raz kiedys
wymieniał w starej Toyocie. Tak, w 1995 Toyocie, 1994 Nissanie, 2004
Hondzie i 2007 Acurze wycieraczki mają takie same konstrukcje pióra i
podobny sposób wymiany gumek.

Data: 2017-05-28 20:56:09
Autor: Adam Wysocki
jakie dobre wycieraczki online
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Tez wychodze z założenia ze lepiej kupić tansze i wymienić raz do roku.
Musze te wypróbować przy okazji :)

Jak kupiłem tanie to od razu po założeniu smużyły...

--
[ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
[ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

Data: 2017-05-26 07:07:19
Autor: ddddddddddddd
W dniu 25.05.2017 o 23:58, Adam pisze:
[...]

no właśnie, wydaje mi się że nawet jeśli będzie to ten sam produkt, to guma się starzeje - tak samo jak z oponami - niby bieżnik ma, a przyczepności już brak.
W markecie pewnie prędzej sprzedają się tanie wycieraczki, a taki bosch może nie rotować...

Łukasz

Data: 2017-05-26 13:52:31
Autor: przemek.jedrzejczak
jakie dobre wycieraczki online
Ja brałem u niego Valeo i pochodziły ponad rok i jakoś średnio wierzę że Bosch da radę dłużej. Zmrożona szyba wykończy każda gumę.

Data: 2017-05-27 07:00:35
Autor: Budzik
jakie dobre wycieraczki online
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

Ja brałem u niego Valeo i pochodziły ponad rok i jakoś średnio wierzę
że Bosch da radę dłużej. Zmrożona szyba wykończy każda gumę.
Kto lata wycieraczka po zmrozonej szybie?

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2017-05-27 05:58:52
Autor: przemek.jedrzejczak
jakie dobre wycieraczki online
100% kierowców aut firmowych i jakieś 99% kobiet tak z grubsza. Producent musi uwzględniać lenistwo użytkownika.

Data: 2017-05-27 13:54:29
Autor: Budzik
jakie dobre wycieraczki online
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

100% kierowców aut firmowych i jakieś 99% kobiet tak z grubsza.
Producent musi uwzględniać lenistwo użytkownika.
Czyli brak umiejetnosci lub ci z podejsciem "mam wszystko w dupie".

Inna sprawa ze IMO takie wycieraczki nawet roku nie wytrzymaja jak bedziesz nimi lód zeskrobywał.

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

Data: 2017-05-27 09:00:52
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA78259AEA861Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

Ja brałem u niego Valeo i pochodziły ponad rok i jakoś średnio wierzę
że Bosch da radę dłużej. Zmrożona szyba wykończy każda gumę.

Kto lata wycieraczka po zmrozonej szybie?

Czasem ja :-) Zwłaszcza gdy mam odmrażacz w spryskiwaczu.
Włączenie spryskiwaczy NIESTETY od razu włącza wycieraczki.

Data: 2017-05-27 15:00:35
Autor: Budzik
[...]

Leń! ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2017-05-28 04:48:21
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA782A7F00370Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie tyle leń co nie widzę potrzeby aby robić coś innego.
To wycieraczki mają służyć mnie a nie ja służyć wycieraczkom.

Data: 2017-05-28 18:00:50
Autor: Budzik
[...]

Ale kazde takie przejechanie sprawai ze potem wycieraczki gorzej zbieraja deszcz.
A zakładam, ze co miesiac wymieniac nie bedziesz.

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2017-05-28 19:30:43
Autor: Pszemol
[...]

Wymieniam dwa razy w roku i nie mam opisanych przez Ciebie problemów.

Być może fabryczne gumki są jednak trwalsze i nie niszczą się na lodzie tak
łatwo.

jakie dobre wycieraczki online