jakie dobre wycieraczki online

Data: 2017-05-26 20:04:49
Autor: wowa
jakie dobre wycieraczki online
Witam,
jakie warto kupić wycieraczki (jeśli ma to znaczenie to do Fiata Scudo II) i gdzie je kupować online (nie mam czasu jeździć po sklepach, ale nie chcę też kupić leżących na magazynie 2 lata, bo guma już nie będzie najlepsza)

http://motgum.com/ nie bedziesz chciał innych. Wymieniam raz do roku.
Wojtek

Data: 2017-05-26 22:19:09
Autor: Cavallino
W dniu 26-05-2017 o 20:04, wowa pisze:
[...]

Ja też.
Tani badziew - piszczy, stuka przy przekładaniu, skacze po szybie...
Normalne wycieraczki kosztują więcej, ale działają lepiej i dłużej wytrzymują.

Data: 2017-05-27 22:25:08
Autor: wowa
[...]

Coś pokręciłeś. To najlepsze wycieraczki jakie miałem. Nie piszczy, nie stuka i najważniejsze nie smuży. Nie wiem ile wytrzymają, z zasady wymieniam na wiosnę. Kupuje w markecie. A testowałem co mi wpadło w ręce od takich po osiem zł komplet do Boscha po piećdziesiąt za sztukę (te były najgorsze :)).
Wojtek

Data: 2017-05-27 22:34:47
Autor: Cavallino
W dniu 27-05-2017 o 22:25, wowa pisze:
[...]

Coś pokręciłeś.

Nie, wiem co kupowałem.
I to nie był jeden przypadek, tylko kilka, a może i kilkanaście sztuk.

Data: 2017-05-29 18:04:14
Autor: Cavallino
W dniu 28-05-2017 o 18:03, Pszemol pisze:
[...]

Tak, też potrafi.
Wymiana zazwyczaj załatwia sprawę, ale z tego widać, że mają kiepską powtarzalność produkcji.
I tak bez zmian od 15 lat, kiedy to po poleceniach na grupie pierwszy raz ich spróbowałem.

Data: 2017-05-30 06:03:57
Autor: Pszemol
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:oghgpu$g5r$2node1.news.atman.pl...
[...]

Pogubiłem się... od 15 lat kupujesz uparcie wycieraczki, które oceniasz jako
niedostateczne pod względem jakości??? Czemu sobie robisz krzywdę? :-)

Data: 2017-05-30 18:58:11
Autor: Cavallino
W dniu 30-05-2017 o 13:03, Pszemol pisze:
[...]

Oceniam je na 3.
Kupuję (czasem) bo są lepsze (zazwyczaj) od no-name'ów ale niewiele droższe i łatwo dostępne (Auchan).

Data: 2017-05-30 13:53:48
Autor: Pszemol
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:ogk8b3$3qc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tani badziew to nie Twoje słowa? :-D

Data: 2017-05-30 22:55:24
Autor: Cavallino
W dniu 30-05-2017 o 20:53, Pszemol pisze:

Oceniam je na 3.
Kupuję (czasem) bo są lepsze (zazwyczaj) od no-name'ów ale niewiele droższe i łatwo dostępne (Auchan).

Tani badziew to nie Twoje słowa? :-D

Coś się kłóci z powyższym?
Nie pisałem że nie ma bardziej badziewnych.
Żebyśmy się dobrze rozumieli - z Motgumów zdarzają się też w pełni sprawne, wtedy wycierają prawidłowo.

Data: 2017-05-29 09:13:54
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-05-27 o 22:34, Cavallino pisze:

[...]

Spróbuj tego:
https://www.youtube.com/watch?v=w4VKkq0W1F0

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-05-29 18:06:44
Autor: Cavallino
W dniu 29-05-2017 o 09:13, Mirek Ptak pisze:
[...]

Za późno, Dustera już nie mam., na razie nie mam też potrzeby kupowania wycieraczek.
Ale gdyby to była wina ramion, to po wymianie sztuki wycieraczki, te problemy by nie ustępowały.

jakie dobre wycieraczki online