jakie dobre wycieraczki online

Data: 2017-05-28 10:15:59
Autor: Yogi\(n\)
jakie dobre wycieraczki online
Użytkownik "ddddddddddddd" <ddddddd@fjhjh.pl> napisał w wiadomości news:og724a$vgq$1dont-email.me...
Witam,
jakie warto kupić wycieraczki (jeśli ma to znaczenie to do Fiata Scudo II) i gdzie je kupować online (nie mam czasu jeździć po sklepach, ale nie chcę też kupić leżących na magazynie 2 lata, bo guma już nie będzie najlepsza)

Najdłużej u mnie wytrzymały takie:
http://visee.pl/?tag=1&tm=12&sl=1
Mam je od listopada 2014 i jeszcze dają radę. Lewa wymaga już wymiany, ale zaczęła smużyć ze dwa tygodnie temu, więc nie jest źle. Dotychczasowy rekord należał do valeo, ale było to ok. 12 miesięcy a visee były ok. o połowę tańsze.

--
Yogi(n)

jakie dobre wycieraczki online